Ampa - Sol i Lluna

Menjador

Extraescolars

Grup Teatre                     Actes

L'AMPA de l'Escola El Sol i la Lluna es va constituir formalment a la junta extraordinària del 14 de maig de 2007, en la què també es van signar els estatuts per part dels socis fundadors.

Disposa d'un "grup-google" internet, en el qual es publiquen notícies i opinions importants que fan referència al funcionament de l'escola i de la pròpia AMPA. Per accedir-hi heu de demanar autorització al coordinador.

L'últim dilluns de cada mes es fan les asemblees ordinàries, on tots els pares d'alumnes hi esteu convocats. No cal dir la importància d'assistir-hi.

Les principals activitats gestionades per l'AMPA de l'escola són: l'acollida matinal i de tarda, el menjador escolari les activitats extraescolars. Cada dia, entre les 9:00 h i les 10:00 h,  el secretari-coordinador dels monitors de l'AMPA té horari d'atenció als pares i mares de l'escola, tant presencialment com per telèfon (666 19 25 64) o correu electrònic (ampaceipelsolilalluna@gmail.com)

L'AMPA té diferents comissions que participen en l'organització i realització d'activitats a l'escola. També hi ha un grup de pares aficionats al teatre que cada curs representen un parell d'obres pels alumnes.

A partir d'aquest curs 2016-2017 es publicaran les actes de les diferents reunions de l'assemblea de pares i mares.

Copyright 2015. All rights reserved.
Regreso al contenido | Regreso al menu principal