Final de Curs - Sol i Lluna

Menu Principal:

Final de Curs

FESTA FI DE CURS

Aquest any, la festa final de curs, organitzada per l'AMPA i l'equip de mestres, s'ha celebrat el dissabte 18 de juny. L'exposició dels treballs dels diferents cursos, el Musical interpretat pels alumnes que aquest curs acaben la seva escolaritat (promoció: 2007-2016,
i que és la primera que ha fet tots els cursos a l'escola des de P3 fins 6è), els jocs inflables, l'entrega de medalles als equips de futbol sala, l'actuació d'alumnes d'Artcadia, la graduació i comiat dels alumnes de sisè han estat les activitats principals de la festa. Després hi ha hagut un sopar i per últim un ball de cloenda.

Tot l'equip de mestres i professionals que treballem al centre us desitgem bones vacances i bon estiu.

Ens veurem al setembre!!!

Copyright 2015. All rights reserved.
Regreso al contenido | Regreso al menu principal