Projectes de cicle superior

CinquÈ i SISÈ

Joan Miró

Fotos

Els alumnes de cinquè i sisè hem visitat la fundació Miró, amb l’objectiu de treballar sobretot la simbologia en les obres d’aquest artista. Això ens ajudarà molt a realitzar al llarg del curs el taller Miró i el taller Color, que giren tots dos al voltant de l’obra de Miró al llarg de tota la seva vida.

Portes obertes

Fotos

Durant la jornada de portes obertes, l'alumnat de 5è i 6è ha mostrat a les famílies algunes de les activitats que fan a l'escola.

Frankenstein (teatre en anglès)

Fotos

Els nois i noies de 5è i 6è hem anat a l'institut Joan Brossa a veure l'obra Frankenstein en llengua anglesa. Hem pogut participar-hi activament i hem après coses sobre el cos humà.

Taller de dieta mediterrània

Fotos

L'alumnat de cicle superior hem participat en uns tallers on hem pogut descobrir els beneficis de la dieta mediterrània.

La nostra identitat

Fotos

Hem fet una exposició sobre aquest tema i l'hem presentada al vestíbul de l'escola.

CinquÈ

El comerç i les escoles

Fotos

Durant el primer trimestre d'aquest curs 2012-2013, els nens i nenes de 5è van treballar en un projecte sobre el barri, una part del qual va ser "el comerç al Guinardó". Aprofitant les visites a les botigues i les enquestes a venedors i compradors, hem participat en l'elaboració del Llibre del comerç i les escoles, juntament amb set escoles més.

Miquel Barceló

Fotos

Els nois i noies de 5è hem estudiat la vida i l'obra del pintor Miquel Barceló. Com a final de projecte, hem organitzat una exposició al vestíbul.

SisÈ

Pintem el pati - taller de grafitti

Fotos

Els nois i noies de sisè han volgut deixar la seva empremta a l’Escola on han passat tants anys. Per això han participat, en el marc de la festa “Hip Hop Guinardó Cultura Urbana”, en l’acte Pintem el pati de l'escola - Taller de grafitti, que va tenir lloc el passat dissabte 18 de juny.