EDiTORIAL

Ja ha sortit el número 5 de la revista de l'escola i enguany n'estrenem una edició electrònica. Aquesta versió està pensada per a divulgar els continguts de la revista més enllà de les famílies de l'escola, que ja n'han rebut un exemplar.
Aquesta web no tindrà tots els continguts de la revista editada amb paper. N'hem fet una tria i els hem escollit procurant que fossin una eina de comunicació i relació: treballs que expliquin activitats fetes a l'escola, treballs que pemeten algun tipus de interactivitat (com endevinalles, jocs...) i també hem mirat que tots els cicles de l'escola hi fossin representats. Esperem que la disfruteu!

I per començar us proposem conèixer la Llacuna a través dels dibuixos de la portada. Així és i així la veuen els nens:

ELS ARCS DE LA PLAÇA MAJOR . Xavier Pujó (P-3)

L'ESGLÉSIA I LA PLAÇA MAJOR . Jordi Cartagena (P-4)

L'ÀLBER I LA FONT CUITORA . Laia Hernàndez (1r)

L'ESGLÉSIA DE SANT PERE I LA TORRE
DEL CASTELL DE VILADEMÀGER