Cicle Mitjà

L'OU MÀGIC

Vet aquí que una vegada jo anava caminant per un bosc ple d'arbres altíssims que gairebé no deixaven passar la llum del sol.
De sobte entre les herbes vaig veure un preciós ou de color blau turquesa, de la mida d'una pilota de futbol. Aquell ou era un ou màgic! ...

... L'ou era molt gran, com un hipopòtam.
No era tan gran, però jo vaig saber que hi havia un ou molt gran perquè m'ho va dir un amic meu a l'escola.
I quan vaig sortir de l'escola vaig sortir corrents cap al bosc, vaig anar a veure l'ou tan gran que em va dir el meu amic i quan vaig arribar al bosc i el vaig veure em vaig quedar al·lucinat del gran que era.
Quan l'estava mirant es va trencar i vaig veure el dinosaure rex i va treure foc per la boca i em vaig cremar.
Vaig trucar a la policia i el van agafar i això era el misteri del l'ou màgic i vaig ser el descobridor del l'ou.
Conte contat conte acabat.

Alberto Gómez

... I vaig dir:
- Que bonic és aquest ou, mai he vist un ou de color blau. Ja sé, potser és un ou de joguina.
El vaig agafar però no era de joguina.
Jo em pensava que era d'un ocell però no coneixia cap ocell que tingués l'ou de color blau.
- Tinc una idea.
El vaig trencar i hi havia molta màgia.

Fran Guerrero

... Jo vaig agafar l'ou màgic i es va despertar i l'ou màgic em va donar poders màgics i també era molt fort.
I ell i jo van ser amics.
I els poders eren fantàstics.
Amb aquells poders jo podia volar sense capa màgica.
I me'l vaig emportar al meu laboratori secret.

Iván Fernández

... A poc a poc l'ou es trencava i va sortir un bonic animal molt estrany.
El vaig agafar i en va xuclar molt i em va deixar tota la mà xuclada.
Jo me'n vaig anar corrents cap a la meva cabana i em va perseguir, em va agafar el peu i em va mossegar.

Laura Hernández

... Era un ou màgic i sortia un animal sagrat i jo el vaig veure com sortia i vaig emportar-me'l a casa i era molt bonic i es va escapar i el vaig perseguir i el vaig agafar.

Luz Karime

... Era una princeseta que era petitona i ningú sabia que era una princeseta.
Va passar un príncep blau i l'ou va trencar-se i va néixer una princesa.
El príncep va enamorar-se i va anar al castell i va anar a casar-se i va tenir una filla i va ser molt feliç.

Virginia Ruíz

... Jo estava passejant, vaig agafar l'ou màgic i l'ou es va trencar i va sortir un petit mag amb vareta màgica.
I vam arribar a casa meva i vam ser molts amics i vam ser feliços.

Crístian López

... Estava a punt de trencar-se, jo estava al costat per veure el que tenia a dins.
Al final es va trencar.
Era un petit ocellet blauet com l'ou.
El petit ocellet era màgic. Perquè parlava com nosaltres.
A les 2 setmanes ja sabia volar, feia com un camí de purpurina i era molt bonic i em va dir:
- Puja amb mi.
- No puc volar com tu
- Posa't sota meu i et posaré purpurina, ja veuràs com podràs volar.
Em vaig posar sota i vaig volar.
Conte contat, conte acabat

Raquel Pacheco

... Era l'ou de la princesa.
Van passar 2 setmanes i l'ou es va trencar.
Era un drac petitó que era igual que el palmell de la meva mà. I mira que el meu palmell és petit.
Jo el vaig agafar i jo no sabia que era màgic.
I quan el vaig agafar li va sortir foc de coloraines.
I em vaig espantar perquè també parlava.
I també em vaig espantar perquè era de color blauet.
Però jo com mai creia en els dracs el vaig agafar i me'l vaig portar a casa meva i el vaig estar mirant una hora.

Lorena Carmona

... I el nen es va preguntar:
- Que és aquest ou blau?
I va agafar l'ou màgic i se'l va emportar a la seva casa i quan va tornar a casa la mare estava al sofà adormida i somniava que estava al món dels dibuixos i el seu fill li va ensenyar l'ou i es va obrir l'ou i era un cavall màgic.

Francisco Arapiles

... I jo vaig agafar l'ou màgic i de sobte es va obrir i va sortir un ocell molt bonic.
Jo vaig agafar l'ocell i me'l vaig emportar a casa meva i li vaig parlar i ell em va parlar i resulta que ell era màgic i de tant que vam parlar ens vam fer amics.
Quan va arribar la mare em va dir que on havia agafat aquest ocell tan lleig.
- Mare, l'he agafat al bosc. Mare, és màgic.
Va dir la mare que si donava bona sort que em podia quedar l'ocell màgic.
Al dia següent vaig portar l'ocell al col·legi i als meus amics els va agradar molt i després me'l vaig emportar a casa meva i la meva mare em va preguntar si havia agradat als meus companys i jo que em dic Jéssica li vaig dir que sí.
Conte contat conte acabat.

Jéssica Ruz