Mascotes

Aquestes són les mascotes de cicle superior.

En Júnior que és l’hàmster de 5èA, en Roco que és el periquito de 5èB i la Blanquita, que també és un hàmster, però de 6èA.

Entre setmana ens fan companyia a l’escola, i els caps de setmana ens els emportem a casa, això si, només els nens i nenes que ens ho mereixem!

Els de 6èB no tenen mascota, però aquí podem veure un retrat del grup. Què macos són!

LA CLASSE

Hola! Us parlaré de la meva classe.

A la meva classe som tots de diferents llocs: de Filipinas, Bangladesh, Pakistà, Argentina, ... i de molts més llocs.

El millor de tenir gent de diferents llocs és que tenim molta informació sobre els països.

A mi m’agradaria continuar sempre amb la mateixa mestra i amb els mateixos companys, perquè em cauen bé i jo penso que siguis d’on siguis, tots som iguals.

Piscina
Al Collaso i Gil som molt esportistes i anem cada setmana a la piscina. Ens ho passem molt bé, però també aprenem a nedar.

La Barcino romana

Aquest any, els alumnes de Cicle Superior del Collaso, participem per primera vegada al projecte "Patrimonia'm".

Gràcies al suport donat pel Museu d'Història de la Ciutat de Barcelona, els alumnes i mestres estem fent un viatge per la història de la nostra ciutat, per tant de la nostra llengua i de la nostra cultura.

El monument que vam decidir patrimoniar, va ser finalment l'aqüeducte, i això ens ha donat l'oportunitat de treballar de manera globalitzada, i no només conèixer tota la història de la civilització romana, sinó també fer un treball relacionat amb l'aigua: els estats en que la podem trobar, el seu cicle a la natura, captació, emmagatzematge, distribució i depuració a la nostra ciutat...