Curs 2005-2006

L'esola ha sortit a l'imformatiu d'Antena 3 el primer dia de curs escolar.

Cosulteu el full d'informació del curs 2005-2006.

Els alumnes de 6è curs han visitat el Parlament de Catalunya.

Els alumnes de 5è curs i els de 3r i 4t de l'aula d'acollida han participat en uns tallers organitzats per la Casa d'Àsia.

L'escola Perú té la satisfacció de compartir amb tots vosaltres l'obtenció del guardó rebut als II Premis Francesc Candel, atorgats per la Fundació Lluís Carulla.

El passat 27 d'octubre tota l'escola va celebrar la Castanyada a St. llorenç de Munt al Coll d'Estenalles. Vàrem fer itineraris de natura amb tots el cursos de l'escola.

El CEIP Perú ha guanyat el premi Conviure a Catalunya destinat al millor programa pedagògic dedicat a formar les noves generacions de catalanes i catalans ens els valors de la convivència.

Carnaval 2006. Actuació MUS-E

Preinscripció curs 2006-2007

Els alumnes de 6è curs han ocupat els escons i han participat en un projecte de llei al Parlament de Catalunya amb quatre escoles més.

Diputats per un dia

La Directora del centre CEIP PERÚ, Nanda Botinas , acompanyada de la vicepresidenta de la Fundació Lluís Carulla, Montserrat Carulla, el seu director, Carles Duarte, i de l’escriptor Francesc Candel, han presentat, aquest matí en roda de premsa, la tercera edició dels Premis Francesc Candel, convocats per la Fundació Lluís Carulla a la nostra escola.

Projecte: Present i futur de les TIC al CEIP PERÚ

Sant Jordi 2006

Recollida del Premi Conviure a Catalunya.

Discurs de la Sra. Nanda Botinas, Directora del centre.

Els alumnes de 5è i 6è han participat a la 6ª trobada de MUS-E a l'escola Milà i Fontanals de Barcelona.