Curs 2003-2004

L'escola Perú ha presentat una ponencia al

Congrés de Competències Bàsiques

amb el títol: Parlem i escoltem a l'Aula d'Acollida

L'escola Perú per la PAU

Les classes de 5è i 6è hem participat a l'exposició i la festa del Camí Escolar el dia 1 d'octubre.

APRENDRE A CONVIURE

A l'Entre l'ínies hem estat en una escola pública de Barcelona on el 84% dels alumnes són immigrants. Un fet que planteja els avantatges d'aprendre a conviure amb joves d'orígens i cultures molts diverses però que també genera la necessitat de dedicar-los un temps addicional de reforç en funció del seu nivell o de les dificultats que tinguin amb l'idioma. En aquest sentit, alguns pares catalans entenen que això va en detriment de l'aprenentatge dels seus fills, perquè, per exemple, no poden fer totes les activitats previstes. Tant els professors com els pares immigrants consideren que seria bo repartir equitativament els alumnes entre els centres educatius per no crear guetos i per afavorir la seva plena integració.
Un reportatge de Sònia Poll i Laura Gimeno.

Dilluns 10 de novembre a les 22:15

ACTUACIÓ AL CAIXA FORUM

Us convidem a celebrar el Nadal amb la que, segurament, és la música més fabulosa de totes les músiques que celebren el Nadal: El Messies de G.F. Handel.

I ho volem fer amb un concert especial en el qual, a més de poder escoltar alguns dels passatges "estel·lars" d'El Messies en la seva versió clàssica, gaudirem també de les noves versions amb ritme de blues. I encara més, no tots els músics seran dalt de l'escenari... el públic també hi tindrà el seu paper.

El proper dia 14 de desembre a les 17:30 els alumnes de 6è curs de la nostra escola faran aquesta actuació al Caixa Fòrum representant el concert de Nadal: Al.leluia!! de Handel, blues i nadales

Marian Barahona, veu
David Ballesteros, violí
Lito Iglesias, violoncel
Pete Letanka, piano
Heidi Tsai, clavicèmbal
Ana Puche, soprano
Mark Withers, clarinet i direcció.

CONCERT DE NADAL

El passat dia 18 de desembre a les Cotxeres de Sants l'escola CEIP PERÚ va fer el tradicional concert de Nadal i la representació "Els pastorets".

FÒRUM DE LES CULTURES

L'aula d'acollida del CEIP PERÚ participa al Fòrum de les cultures amb la realització d'una AUCA

FESTA DE CARNAVAL 2004

Hi havia una vegada un emissari del Carnestoltes que va anar a

l'escola Perú i va dir: vindran unes gallines, pondran ous i naixeran

molts pollets que es disfressaran del que vulguin, i així va ser.

CICLE INICAL

Projecte Picasso(fotos)

Projecte Picasso (explicació)

CICLE MITJÀ

ANY DALÍ

Enguany estem celebrant l'any del naixement d'en Salvador Dalí amb una sèrie de treballs.

VISITA DE LA SRA. DELEGADA DE BARCELONA-CIUTAT MARIA SERRAHIMA

El passat dia 8 de març la Sra. Delegada de Barcelona-ciutat va visitar la nostra escola acompanyada per la Sra. Àngels Bartolomé i el Sr. Inspector Ferran de Cea.

INTERCANVI D'EXPERIÈNCIES

ALUMNAT DE NACIONALITAT ESTRANGERA

Visita a l'aula d'acollida del CEIP PERÚ

Els dies 9 i 16 de març el CRP de Sants-Montjuïc i l'ICE-UB ha organitzat una visita a l'aula d'acollida de la nostra escola amb una explicació a càrrec de Cristina Homs, professora de l'aula i Nanda Botinas, directora del centre.

CICLE SUPERIOR

ANY DALÍ

PREMI BALDIRI REIXAC

Enguany, en l'apartat d' alumnes, l'escola ha guanyat el premi Baldiri Reixac amb un projecte vers Picasso. Veure foto.