4.3. Objectius per al professorat.

“El principal problema dels professors de la generació digital és que la societat actual ha canviat de forma molt rąpida i el professorat es troba amb una situació complicada: s'han produļt molt pocs canvis quant a l'estructura i la gestió de l'escola mentre que la societat ha canviat de forma rąpida, els nens actuals necessiten un altre tipus de formació.
Els professors s'han format amb una cultura i una visió del significat de la seva professió que ha canviat.”

(Begońa Gros. L'Ordinador invisible")

·         Utilitzar les TIC com mitją per perfeccionar l'activitat docent a través de la seva utilització, d'aprofitar la informació que d'elles pugui treure, i per a millorar el plantejament pedagņgic a través de la seva utilització.

·         Emprar els ordinadors per al treball quotidią i les activitats d'aula.
- En les seves tasques habituals del Centre: programacions, memņries, plans, circulars,
     normatives, activitats, etc.

      - I en la seva prąctica docent, inclusió de prąctiques TAC en les unitats didąctiques.
           
Aprofitament didąctics d’internet, treball en PROJECTES TELEMĄTICS, CACERES  
            DEL TRESOR, WEBQUEST, …
 

·         Saber consultar informació a través de l'ordinador, tant de temes professionals ( cursets de formació, convocatņries...com de temes interessants per a la seva activitat docent.

  • Participació del professorat en la creació i evolució de pągines Web (WEB DE L'ESCOLA), o pągines d'informació del Centre,