4.OBJECTIUS GENERALS TIC/TAC

Les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) ofereixen múltiples recursos per a l’acció didàctica i per a l’aprenentatge de l’alumnat, i esdevenen un element de motivació, de dinamització, d’innovació i de millora en els processos d’ensenyament i d’aprenentatge, és a dir, tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC).

Per ajudar al desenvolupament de les competències bàsiques establertes en els currículums vigents, en especial de la competència comunicativa lingüística i audiovisual i la del tractament de la comunicació i competència digital, cal que, seguint els continguts dels currículums:

Les TIC s’utilitzin per organitzar, aplicar i presentar la informació en diferents formats, per llegir i escriure de manera individual i col·lectiva, per comunicar-se i publicar la informació per a una audiència determinada, facilitant la quantitat i qualitat dels documents produïts i fent que el procés de lectura i escriptura esdevingui més col·laboratiu, interactiu i social, treballant estratègies per a la localització de la informació, l’obtenció i el tractament de les dades.

(instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres educatius públics d’educació infantil i primària i d’educació especial. Curs 2008-2009.   13. Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement)

4.1. Objectius generals del Centre en relació a les TIC/TAC.

4.2. Objectius per als alumnes:

4.3. Objectius per al professorat.

4.4. Objectius de la Comunitat Educativa.