Associació de Mares i Pares d'Alumnes

L'AMPA és una part del centre educatiu. És l'entitat que dins l'escola estructura la participació col·lectiva dels pares i les mares al servei del conjunt de la comunitat educativa. És, per tant, un dels principals canals de representació i participació de les famílies a la vida del centre. La Junta de l'Ampa tria un representant. que formarà part del consell escolar del centre.

Hi podem contribuir fent-nos socis de l'AMPA i assistint a les activitats que s'organitzen, o bé participant en alguna de les seves comissions, entrant a formar part de la Junta Directiva, o essent representants de l'AMPA en el consell escolar.

Totes aquestes són formes vàlides de participació, que tenen com a denominador comú la contribució a la millora de l'educació que reben els nostres fills.

És maco i engrescador treballar per alguna cosa tant nostra com són els nostres fills.

Representants de l'AMPA i de l'Equip directiu es veuen periòdicament per revisar i programar la marxa del curs en el que respecta a la participació del pares al centre.

Properament s'informarà de les activitats que es duran a terme el curs 2007-08.