BENVINGUT!!

L'IES Guillem de Berguedà es troba arran de l'entrada centre de Berga (C-1411), a les envistes del muntanyam de Queralt. És un centre que des de 1975 ha anat creixent, i encara ho fa.Actualment ha de fer ús de part del CEIP Sta Eulàlia per encabir els alumnes de BAT. El seu nom "Guillem de Berguedà" fa referència a un trobador enterbolit que va deixar constància de les seves gestes per tota la comarca. Es va iniciar la tasca educativa amb 12 professors i 88 alumnes. Enguany comptem amb 64 professors i més de 700 alumnes. S'ha deixat el BUP i el COU per impartir ESO i BAT. Ha anat canviant el centre adaptant-se, amotllant-se a la seva demanda social. L'IES Guillem de Berguedà el constitueix tota la comunitat educativa, formada per alumnes de 12 a 18 anys procedents de Berga o altres pobles adscrits (Vilada, Borreda, Avià, Montmajor, Cercs...), professors (la majoria amb destinació definitiva i arrelats a Berga), auxiliars administratius, subalterns, personal de neteja, i també les Associacions de pares i mares dels alumnes. Tots junts contribueixen a fer que el centre rutlli i doni de sí, la tasca que té encomanada.

Tothom hi és benvingut i ben trobat a l'IES Guillem de Berguedà.

Montserrat Gorchs
Directora del centre