INFORMACIONS GENERALS DE L'AMPA DEL

CEIP ANTON BUSQUETS I PUNSET DE CALDERS

CURS 2010 - 2011

Benvolguts pares i benvolgudes mares:

Com molts de vosaltres sabeu, a les escoles existeix una AMPA. L'AMPA és una associació de mares i pares que vetlla pels interessos educatius dels nostres fills tot col·laborant amb l'escola i organitzant tot un seguit d'activitats extraescolars.

Aquestes activitats només es fan si hi ha un nombre mínim d'inscrits i comencen totes el mes d'octubre, tret de l'acollida matinal que comença el primer dia de classe.

Tothom pot entrar a formar part de l'AMPA i tothom pot ser soci de l'AMPA, vegeu documents adjunts.

L'AMPA de l'escola de Calders està formada per:

Núria Sellarés: mare del Marcel Serra de 1r

Dolors Manent: mare de l'Oriol Muñoz de 2n

Fàtima Sallent: mare de la Clara Sallent de 4t

Marta Flores: mare de l'Anna Fernández de 3r

Núria Brugarolas: mare de l'Aina Camprubí de 4t

Imma Tomàs : mare de la Meritxell Molina de 4t i del Sergi Molina de 6è

Pepa Molina : mare de la Néjat Serrano de P5 i l'Abdu Serrano de 6è

Les activitats EXTRAESCOLARS organitzades per aquest curs són:

Acollida matinal

Els nens es poden deixar a l'escola de 8 a 8.30h durant tot el curs.

Monitora: Mari Castillo

El preu del tiquet esporàdic és de 1,50 €.

Tot el mes: 20 €

Ludoteca

Activitat gratuïta organitzada pel Consorci del Moianès adreçat a nens i nenes de 6 a 12 anys

Dilluns de 5 a 6.30h

Anglès

Adreçat a nens i nenes de P3, P4 i P5

Dimarts o dijous de 14 a 15h

Monitora: M.Àngels Leon

Preu mensual: 18€

Preu mensual socis AMPA: 15€

Piscina NAT'S

Adreçat a nens i nenes a partir de P3

Dimecres de 15 a 16h

Monitores: Fàtima i Paula

Preu mensual: 36€

Preu mensual socis AMPA: 30€

OBSERVACIONS PISCINA

_ L'autocar recull els nens davant de l'escola a les 14.30h i els torna aproximadament entre les 16.30 i les 16.45h.

- Els pares que s'emportin directament els nens del NAT'S han de dir-ho a les monitores.

- Els nens i les nenes han de portar una tovallola de dutxa, el banyador, el casquet (gorro), les ulleres i les xancletes.

ALTRES ACTIVITATS EN QUÈ COL·LABORA L'AMPA

L'AMPA col·labora també en les festes de l'escola: la Castanyada, el Tió i l'esmorzar de Nadal, Sant Jordi, venda de loteria i la festa de fi de curs.

També elabora un calendari anual en què hi ha les fotos de tots els nens i nenes de l'escola i de la Llar d'Infants en el dia del seu aniversari.

Totes les famílies que són de l'AMPA reben una aportació de 20€ per ajudar a pagar les colònies, i també dóna una ajuda per a l'esquiada que fan els de 6è.

Generalment es paga un rebut de material.

Es venen diversos articles de la ZER del Moianès Ponent- Calders:

- xandall a 25€, talles: 6, 8, 10 i 12

- mocador a 6€

- samarreta a 8 €, talles 4 i 6, a 12€ talles 8,10 i 12

- gorra a 6€

- dessuadora a 18€. Talles 4 i 6 a 15€

Per a qualsevol dubte o suggeriment us podeu posar en contacte amb l'AMPA a través de la bústia de suggeriments que hi ha al vestíbul de l'escola, i/o adreçar-vos personalment a qualsevol membre de l'AMPA .

Renovació:

Finalment com cada any es produeix el relleu de membres de l' AMPA, aquest any han plegat: la Judit Muns i l'Helena Garcia. Han agafat el relleu l' Imma Tomàs i la Pepa Molina.

Agraïments:

Voldríem agrair a l'escola, a l'ajuntament i a tots els pares i mares que feu possible tot aquest treball.

També volem agrair la col·laboració de totes les monitores.

Com sempre us agraïm la vostra col·laboració i participació en les diverses activitats organitzades i també us demanem que continueu donant-nos suport.

L'AMPA som tots