Hem fet gifs animats

Hem anat als Estudis Cromosoma i ens va agradar tant que a l'escola les mestres ens van proposar una activitat molt divertida.

Quan vam anar a Barcelona a veure com es realitzava una pel·lícula de Les Tres Bessones vam observar molt d'aprop que darrera de tot plegat hi havia un munt de feina que segur que desconeixeu!!!!
Per això des de l'escola, us animem a fer-ne una mena de pel·li animada però feta per nosaltres i aprofitant l'ordinador com a eina de treball.Seguiu les següents instruccions i veureu que produir un gif animat té pocs secrets.
Hem agafat i hem fet un dibuix base sobre el Paint i li hem dit dibuix1. Després hem modificat aquest (de color, hem afegit coses...) i l'hem guardat amb el nom de dibuix2, i així successivament fins a obtenir la seqüència de fotos. Als Estudis Cromosoma (on es produeixen les pel·lis de Les Tres Bessones, de cada dibuix en diuen fotograma).
Ara hem d'obrir un programa que porta incorporat el Paint Shop Pro que es diu Animation Pro, inserim les imatges i ja ho tenim!
Aquí podeu veure els nostres petits gifs animats.