S o R t I d E s

A PARTIR DEL CURS 2008-09 TROBAREU LES SORTIDES ALS NOSTRES BLOCS http://blocs.xtec.cat/ceiplesescolesdegurb/

Curs 2007 - 2008

Els alumnes de cicle superior hem anat a visitar el poblat ibèric i medieval de l'Esquerda Els nens i nenes de Cicle Inicial hem estudiat com és la tardor als voltants de l'escola.
Els nens i nenes de cicle Mitjà hem anat a Lluçà a veure l'església i el castell (22-10-07) Els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat a Les Coves del Toll.
Hem anat a veure com es crien els cargols a Can Jep (Educació Infantil). Els nens i nenes de Cicle Superior hem anat a la Colònia Vidal.

Curs 2006 - 2007

Hem anat al Cosmo Caixa tots els cicles, diferents dies. Els nens i nenes d'Educació Infantil hem anat d'excursió per veure els colors de la tardor, el bosc ... a Coll del Revell
Hem anat a Montserrat a visitar el el monestir i les Coves de Collbató Els de cicle mitjà hem anat a la Depuradora d'Aigües Vic
Hem anat a veure com fan mel a la Sant Pere de Torelló (Cicle Inicial). Els nens i nenes de Cicle Mitjà hem anat a Sant Pere de Casserres.

Curs 2005 - 2006

Els nens i nenes de Cicle Superior hem anat a Catalunya Ràdio i al Museu de la Xocolata (30-01-06). Hem anat a veure als Bombers (Educació Infantil).

Els nens i nenes d'Educació Infantil anem a l'aquari. Els nens i nenes de cicle superior hem anat a Barcelona al Palau de la Música i al Museu d'Història (11-01-06)
Els nens i nenes de cicle Mitjà hem anat a Barcelona al Museu d'Història i a la Sagrada Família (11-01-06) Hem anat a Mas El Canadell a conèixer el procés de la Verema, des de P4 fins a 6è.