L'anglès a Les Escoles

Aquest curs els nens de cicle superior es relacionen per correspondència escolar amb l'escola Freeground Junior School de Southampton. A l'estiu de l' any passat es va visitar l'escola i es va poder conèixer personalment els nens així com també una manera diferent d'ensenyar.
A través d'internet també ens escrivim amb l'escola Matkaniva de Finlàndia. Aquest curs estem participant en el projecte. "Describing animals".
El curs "Approching Britain to the E.L.T class" ens ha permès conèixer un personatge molt divertit " The Goose". A la classe ens ha ajudat a treballar el vocabulari dels animals, la roba, les estacions i els colors a diferents nivells.

Per altra banda els nens i nenes de cicle superior podran participar, si axí ho desitgen, en la convocartoria de beques per assistir a colònies en llengua anglesa a Catalunya dins del projecxte Orator. A la reunió de classe s'informarà detalladament i pels voltans de març us farem arribar els impresos per sol.licitar les beques per a les colònies.