La Bicicletada

L'escola aprofita l'última jornada del segon trimestre per fer una matinal esportiva: la bicicletada. Tots elsnens i nenes per petits que siguin hi poden participar, cadascú
aal seu nivell, així: els més menuts porten les seves bicicletes -de tres rodes, de dues rodes, amb rodetes...- per fer un circuit a la pista; els mitjans se'ls fa una prova d'equilibri i segons el resultat fan un curt itinerari pel terme; i els grans i experimentats en aquest vehicle realitzen un circuit que pot arribar fins 20 quilòmetre, dins del terme de Gurb, d'aquesta manera coneixen indrets poc visitats. Això sí!!! Intentem complir totes les normes de seguretat: casc, manxa, farmaciola, i els mestres que els acompanyem portem telèfon mòbil en cas que necessitem els serveis del cotxe escombra.
  Total, un matí diferent i saludable, gaudint de la natura. Penseu que també pot passar que per les condicions meteorològiques ens haguem hagut de quedar a l'escola.

Curs 2006- 2007
Curs 2005- 2006