QUI SOM
CICLE MITJÀ

Somla classe de 3r. i ens diem la Tramuntana. Ens agrada molt xerrar, jugar, la plàstica, l'educació física, anar a la piscina, anar d'excursió i de colònies. Som molt golafres i trapelles però també molt divertits, divertides i molt guapos i guapes. A la classe som 26 entre tots i ens diem: Aida, Jan, Bruno, Clàudia, Anna, Pol, Júlia, Josep, Cristina, Martina, Adrià, Maria, Marta, Meritxell, Jana, Guillem, Carla, Pau, Laura, Òscar, Ariadna, Josep Maria, Josep, Roger, Sandra, Maria.

Som els nens i nenes de 4t. i ens diem la classe dels "Llamps". La mestra d'aquest curs és la Maria, que és nova i estem molt contents. També tenim dos companys nous, en Marc i en Jordi. Esperem aprendre moltes coses i divertir-nos molt. Ens diem: Jordi, Laura, Sergi, Anna, Joan, Gerard, Marc, Soufiane, Anna, Jordi, Laia, Laia, Aleix, Jordi, Oleh, Jordi, Marçal, Xavier, Max, Arnau, Quim, Lioba, David, Jana, Roger.