Alumnes

La Revista BellNet

BELLvitge a InterNETés la revista digital del centre. Aquí trobareu notícies del centre i treballs dels vostres companys. Feu clic al botó de la dreta per visitar la pàgina.

Si feu clic a la icona de l'esquerra podeu anar a la web del consell de nois i noies de l'Hospitalet.

Si us registreu podreu deixar les vostres propostes als diferents apartats de la web.

Premis de Vídeo

Els curts "Cargol Pintor", "Muntant una vida", "Metamorfosi" i "Formigueix" realitzats pels nostres alumnes de batxillerat artístic, han estat seleccionats per participar a la part competitiva del Encuentro Audiovisual de Jóvenes part del 20 Festival Internacional de Cine: Cinema Jove.

FELICITATS: Cargol Pintor ha obtingut l'Accèsit de la categoria B i Muntant una vida ha obtingut la menció i diploma acreditatiu a la película més innovadora del Encuentro Audiovisual de Jóvenes part del 20 Festival Internacional de Cine: Cinema Jove.

Si feu clic aquí podreu veure una fotografia del lliurament de premis.

Aquest curs, el curt 4 ,on es tracten de manera poètica els quatre elements de la natura: aigua, terra, aire i foc, estat premiat com a finalista als 11ens premis de vídeo escolar. Vols veure'l?

Premi Logos del Pla de la Sida (2003)

Una estudiant de l'IES Bellvitge guanya el concurs de logos del Pla de la Sida.

La Comissió de la Sida ha lliurat els premis del concurs Dissenya el nostre logo adreçat a estudiants de quart d'ESO de la ciutat. El concurs estava adreçat a trobar la futura imatge de les campanyes del Pla Municipal d'Acció contra la Sida. El primer premi se l'ha endut l'estudiant de l'IES Bellvitge, Mari Ángeles Carrillo. També s'han lliurat dos premis més: el de la creativitat, que ha estat per Daniel Serrano; i el de l'originalitat, que se l'ha emportat Esther Bellini.En total, els estudiants de quart d'ESO de la ciutat han presentat 90 treballs al concurs que s'emmarca dins del programa Maleta pedagògica i pretén aconseguir que els joves adoptin una posició responsable respecte la Sida. Tanmateix, el certamen ha volgut analitzar de quina manera reben els joves la informació sobre la malaltia i quina és la seva implicació en la lluita contra la síndrome.

Mari Ángeles Carrillo és l'autora del logotip que a partir d'ara serà utilitzat com a imatge de les campanyes del Pla Municipal d'Acció contra la Sida. Carrillo va participar en el concurs adreçat a estudiants de quart d'ESO.

Premi CIRIT 2003

El dissabte 13 de desembre el president en funcions de la Generalitat, Jordi Pujol, i el conseller en funcions d'Universitats i Recerca, Andreu Mas-Colell, lliuraren els guardons de la 22a edició dels premis CIRIT, que tenen com a objectiu fomentar l'esperit científic del jovent. El treball "L'aigua que bevem", presentat per l'alumna de 2n de Batxillerat de l'IES Bellvitge, Susana Larroy i tutora Elena Rodrigo