Tornar a l'inici AMPA
Escola Sant Ignasi
L'escolaL'AMPAAgendaEnllaçosContacta
Qui som

QUÈ ÉS L’ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES?

L’AMPA està formada per tots els pares i mares de l’escola. Ja sabeu que l’organització de l’AMPA  es basa en  el treball voluntari d’alguns dels socis (és el que s’anomena “la junta”). Els de la junta som mares i pares que ens sentim compromesos per a l’educació dels nostres fills formant part de la comunitat de l’escola d’una manera activa. Tenim moltes ganes de compartir la nostra tasca educativa amb altres pares i mares en el marc de l’escola., per això col·laborem  organitzant certs serveis o activitats que també veiem necessàries aportant així el nostre granet de sorra.

L’AMPA s’organitza a través de reunions de seguiment mensuals on poden participar tots els pares que estiguin interessats. Les reunions s’anuncien en el tauló d’anuncis de l’entrada i es fan el primer dilluns de mes a les 21,30h a la biblioteca.

L’AMPA es financia de la quota que les famílies paguen a l’inici de cada curs. Aquests ingressos serveixen per:

•    Finançar part de les activitats extraescolars
  •    Subvencionar una part de les colònies de final de cicle dels alumnes fills de socis
  •    Col·laborar amb diverses festes de l’escola
  •    Poder gaudir de descompte del 25 % en els llibres comprats a Carrefour.
  •    Poder gaudir de descomptes en el preu del llibres del Projecte de Reutilització.
  •    Dotar de materials diversos a l’escola.
  •    Organitzar i finançar el casal d’estiu, les colònies per a pares i fills, etc.

Les dades de contacte de l’AMPA són les següents:

Ampa Sant Ignasi
    C/ Mestre Albagés, 1 – 3