ESCOLA EL TURÓ
Rda. Rocablanca, 46 Mataró
Fax. 93 798 19 06

e-correu: a8021193@xtec.cat

Us esperem a tots a la magnífica festa de fi de curs de l'AMPA que se celebrarà aquest dissabte a la tarda!!! No hi podeu faltar!!!!

linia

Aquest divendres dia 14 de juny, a les 8 del vespre hi ha el concert de fi de curs de l'Espai de Música a "La canya".

Després de molts mesos treballant en aquest projecte, els alumnes de 3r de Secundària han fet el seu propi homenatge a Salvador Espriu amb la gravació d'aquest videoclip. La lletra correspon al poema "Assaig de càntic en el temple" i la música és una creació original del nostre professor de Música Roger Andorrà.

Aquest divendres dia 14 a les 9 del vespre es fa el tradicional sopar de comiat dels alumnes de 4t!!!!

En Ramon Salicrú, escollit "Mataroní de l'Any", ha estat el convidat d'honor dels XXXIV Jocs Florals de l'escola que es van celebrar el dia 25 d'abril d'enguany.

En quest enllaç podeu veure la presentació digital que l'escola ha realitzat per a les portes obertes d'enguany.

Una activitat de plàstica realitzada pels alumnes de 5è, durant el curs 2011-2012, es mostra a la pàgina web del famós periodista i músic Josep Maria Francino.