NOVETATS

CORREU PER A TOTHOM Correu Web

Tota la comunitat escolar de l'IES Mollet disposa d'un compte de correu electrònic. L'adreça i la configuració del compte es poden consultar al DIT-4.

A banda de poder usar-lo amb el programa de correu incorporat al navegador o amb l'Eudora, com a novetat cal destacar la consulta via web. Així, es pot escriure i rebre missatges des del navegador, sense necessitat d'arrencar i configurar un programa de correu.

L'accés al correu web es pot fer clicant la seva icona Correu Web o a l'adreça http://xie34.infovia.xtec.es:1010.

NOVETATS SINERA 99 Sinera 99
El CDROM Sinera 99, editat pel PIE, ja es pot consultar des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa del centre. Tot el seu contingut és a l'abast clicant l'icona Sinera99 de la carpeta General.

Tornem a Ser-hi !!
Després de gairebé un mes d'entrebancs (febrer-99), tornem a ser-hi. Tot va començar amb una avaria en un disc del servidor de telecomunicacions WEBI, que va afectar els serveis d'accés a Internet pel PIE, el servidor proxy, el nostre servidor de correu, la Web del Centre i la dels professors... En fí, tot un terreny adobat per l'aparició del company Murphy: al cap d'una setmana el SAI ens diu adéu amb traca.
A partir d'aquí, tot un rosari: el servidor de telecomunicacions CADI perd el nord 2 vegades, el WEBI no es posa en òrbita fins al cinquè llençament, el servidor d'arxius TAGA pateix una profonda gastrointeritis, el nadó NOVA sembra la discòrdia entre els seus germans... i tot això farcit amb les incontinències d'Infobirria Bluf.

Però tornem a ser-hi amb més força, i amb unes bones perspectives per ampliar serveis i estabilitzar la nostra presència a Internet. Que la força ens acompanyi a tots plegats.

El nostre més sincer agraïment a l'Àrea de Sistemes del PIE pel suport.

Sortim als Diaris !!

La tasca desenvolupada a l'IES Mollet mereix l'atenció de 3 publicacions, 2 de comarcals en premsa escrita i 1 d'Internet en premsa electrònica. Les publicacions són: Mollet a Mà (nº 292, de 20 de novembre'98), Tribuna Vallesana, i Vilaweb Mollet.

Nova Web per Professors

Només per als professors de l'IES Mollet, recull informació específica d'interès per al professorat, amb informacions, recursos pedagògics, informació tècnica, eines curriculars, etc. Disponible també a Internet: http://xie34.infovia.xtec.es:81

Què cal saber per usar el Correu Electrònic?  Un cop actualitzada la web, aspirem a molt més!

Para atenció i veuràs que és senzill:

1-Arrenca l'icona "Eudora-Centre"
2-El primer cop, posa la teva contrassenya
3-Selecciona l'icona d'escriure un missatge nou
4-Posa el nom del destinatari
5-Escriu el missatge
6-Prem el botó "Enviar", i ja està!

Per més informació, consulta el suport
 Sí que hem avançat, ja tenim correu electrònic per a tothom, millors enllaços amb Internet, millor velocitat, millors serveis de xarxa a les aules i departaments, però en volem més. Aspirem a ampliar el número i contingut de pàgines dinàmiques a la nostra web. Per això estem treballant de valent per què això sigui una realitat, i ho aconseguirem amb una més àmplia participipació.

Portades Anteriors

La Web de Xiem s'actualitza 'relativament'
durant la tardor'98

La Relativitat s'aplica a la renovació de la Web

Any nou, Web nova!!
Després d'una renovada etapa de treball a Xiem, ens hem esforçat de valent per millorar el servei que ofereix la xarxa informàtica a la comunitat escolar. Una mostra d'aquesta tasca és l'actual Intranet, que incorpora més àrees d'informació i més funcionalitat.
 Gràcies a tots per fer-ho possible.

Gener-98, Equip de Projecte Xiem

S'ha renovat pràcticament tota la intranet de Xiem, creant una nova imatge homogènia, facilitant la identificació.

Ara ja és possible cercar a la intranet de Xiem, amb prestacions de cerca sel·lectiva. Només cal entrar una paraula i al moment apareix una llista amb les pàgines que contenen referències.

Amb el mapa web es pot tenir una visió de conjunt de l'estructura de la intranet de Xiem, amb uns esquemes jeràrquics que mostren la vertebració de les pàgines.

La informació referent als estudis a l'abast dels alumnes s'ha ampliat, obrint el ventall de la diversitat, permetent una més acurada elecció.

En línia hi ha més serveis, que ofereixen un nou valor al contingut de la informació disponible, reduint el temps de recerca i augmentant la funcionalitat.

El suport tècnic ha ampliat el volum d'informació, en un intent de cobrir la creixent demanda que reb per part dels usuaris de Xiem.

L'àrea dedicada als alumnes del present curs ha consolidat la seva presència amb una dinamització de la resposta a les seves necessitats.

El nou apartat sobre el centre incorpora la informació disponible que recull les dades de la seu, amb detalls de la atenció referent a l'IES Mollet.

No et perdis!: el Mapa Web ajuda a situar-te!  Deixa de teclejar: Cerca a la Web!

| Xiem | APA | Agenda | Cerca | Novetats | Mapa Web | Estudis | Serveis | Suport Tècnic | Alumnes | Centre |