TEDDY BEAR PROJECT - 6th. Level -

Els alumnes de 6è participen en Teddy bear project: un intercanvi de peluixos per conèixer altres idiomes i cultures.

Els alumnes de 6è curs de l’Escola Pau Vila han engegat el Teddy bear project, una iniciativa que consisteix en l’intercanvi de peluixos amb dues escoles de Taiwan i un centre de Massachusetts (USA) amb l’objectiu de conèixer l’idioma i les costums d’altres països. El projecte neix del professorat que imparteix l’assignatura de llengua anglesa com un sistema pedagògic i alhora divertit d’aprendre anglès.

L’ós Formosan Bear, de Taiwan, el mico Sun Wukong junior, també de Taiwan i el Ted, un ós que ve de Massachussets s’han convertit en els ambaixadors dels seus respectius països i seran els convidats d’honor dels alumnes d’anglès de l’escola fins al proper mes de juny.

Per la seva part, els alumnes de 6è A i 6è B de l’escola Pau Vila han enviat tres gossets: en Pau, batejat així pel nom de l’escola, en Jordi i la Clara.

A l’intercanvi participen 127 alumnes dels quals 52 són taiwanesos, 25 dels Estats Units i 50 de Parets.

A més dels peluixos, els estudiants mantenen correspondència entre ells i s’envien objectes i elements propis de la seva cultura: fotografies, monedes, contes en els seus respectius idiomes, retalls de diari, un pinzell dels que s’utilitzen per treballar la cal·ligrafia xinesa, xiclets, xocolata o un tió amb l’explicació d’aquesta tradició catalana.

Els alumnes també publiquen blocs on s’expliquen els coneixements que han adquirit per mitjà dels intercanvis i les experiències que comparteixen plegats.

A continuació teniu els enllaços als blogs:

6è A - Intercanvi amb Wen Huah Elementary School (Taiwan)

6è B - Intercanvi amb Chung Shan Elementary School (Taiwan)

6è A i 6è B - Intercanvi amb Mill Pond School - Massachussets (USA)