El menjador és un servei que gestiona l’empresa ISS. La direcció fa el seguiment del seu funcionament ja que entén que és també una activitat educativa. Els alumnes que es queden, fixes o esporàdics, a dinar han de domiciliar el pagament de les quotes. El preu per als fixes ii per als esporàdics és de 6'10 € dia.

Els alumnes que es queden a dinar al centre, a partir de les 12:30, estan sota la responsabilitat de les monitores del menjador fins a les 15 hores. L’horari de gestió de les comandes diàries menús és fa a les 10 del matí. Per tant, fins aquesta hora, els alumnes fixes que un dia determinat no faran ús del servei han d’avisar i així no es farà comanda de menú per a ells i els alumnes esporàdics que es quedin també han d’avisar perquè se’ls faci la comanda corresponent.

El telèfon és 937 363 719 (Cristina Martínez)

El fax és 935 173 010

El correu electrònic és cristina.martinez@es.issworld.com

Descarrega't més informació del Temps de migdia:

Servei d'alimentació, medicaments, gestió administrativa, atenció educativa, equips d'ISS

Ja podeu consultar els menus :

2n trimestre