ELS NOSTRES ESPAIS

Al nostre centre disposem de:

- Aula d'Educació Especial

- Aula d'acollida

- Aules d'informàtica connectades a Internet

- Laboratori de ciències

- Aula de música

- Biblioteca

- Aula d'educació visual i plàstica

- Teatre i audiovisuals

- Gimnàs

- Aula de psicomotricitat

- Pistes esportives

- Àmplies zones d'esbarjo

AULA D'EDUCACIÓ ESPECIAL

L'aula d' Educació Especial és el lloc dedicat a fer activitats de recuperació i de reforç educatiu als alumnes que, per diversos motius, tenen alguna dificultad en l'aprenentatge escolar principalment a les àrees instrumentals de llengua i/o matemàtiques.

A l'aula d'Educació Especial hi troben diferents espais: pels petits, pels grans, pels jocs didàctics, etc. També n'hi ha racons de material de llengua, de matemàtiques, de medi natural, de jocs didàctics...

L'atenció als alumnes és individualitzada i en petits grups. Les sessions són de 50 o 60 minuts i el nombre d'elles depèn del grau de necessitat de cada alumne i del nombre d'alumnes que necessitin aquest suport.

AULA D'ACOLLIDA

Aquest curs hem inaugurat a l'escola l'aula d'acollida amb vint-i-un alumnes de 1r a 6è de nacionalitat estrangera.

Els alumnes hi treballen unes hores setmanals per tal de reforçar l'aprenentatge de la llengua catalana.

Aquesta aula és un espai on s'intenta que l'aprenentatge intensiu de la nostra llengua els faciliti una progressiva autonomia dins l'àmbit escolar i social