ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Les activitats extraescolars són un complement formatiu dels infants en les vessants intel.lectual, lúdica i de relacions socials.

L'Associació de Pares i Mares d'alumnes realitza en el centre activitats extraescolars o complementàries.

La programació d'aquestes activitats és presentada a començament de curs per ser incloses al Pla Anual i aprovades pel Consell Escolar.

COORDINADOR/A D'ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Dins l'Associació de Pares hi ha la figura del coordinador d'activitats extraescolars, que s'encarrega de supervisar el seu correcte funcionament.

MONITORS

Són les persones encarregades de portar a terme les activitats extraescolars.

En el moment de començar l'activitat, els monitors de les activitats esperaren els alumnes en un lloc convingut. En el cas d'Educació Infantil els van a recollir a l'espai de sortida.

En cas que un monitor o monitora no pogués venir a l'escola un dia determinat, avisarà el més aviat possible a la persona encarregada per tal que aquesta pugui avisar les famílies o atendre els nens en cas que sigui necessari.

FAMÍLIES

Seran informades de l'oferta d'activitats extraescolars durant el mes de setembre.
En cas d'inscriure els nens, prenen el compromís d'estar al corrent del pagament de les corresponents quotes i col.laborar amb l'equip de monitors fent el seguiment dels seus fills, informant-se del que fan.

DRET D'ADMISSIÓ

Per tal que un alumne pugui assistir a les activitats extraescolars cal:

• Omplir degudament el corresponent full d'inscripció i lliurar-ho a les persones encarregades.
  • Fer el pagament de la quota mensual a l'entitat d'estalvis durant la 1ª setmana de cada mes, excepte l'activitat de natació, el pagament de la qual és trimestral.
  • Mostrar una actitud correcta i seguir les normes de convivència de l'escola.

L'Associació de Pares podrà decidir d'anul.lar una determinada activitat si el nº d'alumnes inscrits no és el suficient per cobrir les despeses, prèvia comunicació al Consell Escolar i les famílies corresponents.

Així mateix, podrà decidir la no admissió d'algun alumne en cas d'incomplir les condicions d'assistència, informant degudament al Consell Escolar i la família.

FESTIVAL D'ACTIVITAT EXTRAESCOLARS

L'Associació de Pares programarà al llarg dels curs uns festivals per tal de donar a conèixer a la comunitat educativa el que s'ha fet durant el trimestre a les diferents activitats.

El calendari orientatiu s'establirà a començament de curs dins del Pla Anual.