La història de la nostra escola comença als anys cinquanta , quan al barri de Campoamor de Sabadell es va decidir fer una escola a la que poguessin anar-hi tots els nens i nenes del barri .

L' escola va rebre el nom d' un conegut industrial sabadellenc del segle XIX , en Joan Sallarès i Pla , que es va dedicar a la branca del tèxtil , una activitat que era molt usual per aquella època al Vallès , encara fins avui en dia .

L' edifici que van construir tenia forma de U i estava format per dues plantes que es com encara avui en dia es reparteixen les aules . Primer l 'escola disposava només d' un pati interior , però al cap d' un temps es va fer més gran , convertint part del carrer Goya en un altre pati , aquest exterior , per que hi poguessin jugar els més petits.

Així el temps ha anat passant , i per les aules del CEIP Joan Sallarès i Pla hi han passat molts i moltes alumnes i també molts i moltes mestres que han fet que la vida a l ' escola continuï dia a dia .

Actualment , la nostra escola té un equip de 30 mestres i un total de més de 320 alumnes que es troben repartits en disset tutories repartides per les dues plantes de l ' edifici ; en una ala s 'hi troben els cicles infantil , inicial i mitjà i en una altra el cicle superior .

L' escola té unes grans dimensions i els passadissos són ben llargs ; tenim un bon espai per la biblioteca i l ' aula d' informàtica , també per l 'aula de música ...

A la planta baixa disposem d' una sala d' actes on també hi tenim el gimnàs ; a fora , el pati exterior acull les hores d' esbarjo dels cicles mitjà i superior .

Aquesta és la nostra escola , on hi passem la major part de temps cada dia , però a vegades també sortim per fer activitats diverses i ens ho passem molt bé .

Després de les classes , a l 'escola també es fan activitats extraescolars organitzades per l 'AMPA ( Associació de mares i pares ) .

CEIP JOAN SALLARÈS I PLA

carrer Campoamor - Goya , s/n