Curs 10/11

SORTIDES I ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Les sortides escolars i les despeses d’activitats extraordinàries s’agrupen en un cobrament trimestral prèviament especificat.

Es realitzen diferents sortides escolars relacionades amb alguna de les àrees d’estudi, alhora que l’alumnat assisteix a les obres de teatre, música i d’altres activitats que formen part dels plans de dinamització municipals adreçats als centres escolars de Sant Cugat.

Per a les autoritzacions de sortides heu d’omplir i signar el full que us trametem amb el dossier general d'inici de curs. Cada trimestre se us arribarà un full amb un llistat de les sortides que es realitzaran durant aquell trimestre i el cost total de les mateixes. Si un nen/a no té l’imprès d'autorització anual signat pels pares i no ha fet el pagament de les sortides corresponents no podrà fer l'activitat programada i haurà de romandre a l’escola.

Les sortides escolars es realitzen sempre amb el tutor/a, mestre o mestra de l’àrea a la qual va adreçada la sortida i si s’escau amb els/les monitors/es del centre.

ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS

Si un/a alumne/a es troba malament es truca a la família perquè el reculli el més aviat possible i l’atengui degudament.

L’escola no ha de subministrar cap tipus de medicació als infants. Segons la Normativa del Departament d’Educació: “ Per a administrar medicaments als alumnes cal que el pare, mare o tutor legal aporti una recepta o informe del metge on hi consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, han de portar un escrit on s’autoritzi al personal del centre docent que administri al fill/a la medicació prescrita sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu”. El model de sol·licitud d’autorització de medicació el trobareu al menú desplegable d'aquesta pàgina a "Impresos i autoritzacions".

. Equip docent

. Informació a les famílies