ESCOLA PI D'EN XANDRI
08172 Sant Cugat del Vallès
Informacions

Benvolgudes famílies,

Si cliqueu sobre aquesta imatge trobareu informació dels llibres i materials escolars d'aquest nou curs.

informacio 09/10

Si cliqueu sobre aquesta imatge trobareu tota la informació disponible i els enllaços amb la preinscripció.

RENOVACIÓ MEMBRES CONSELL ESCOLAR DE L'ESCOLA PI D'EN XANDRI

Formar part com a famílies del Consell Escolar del centre implica la participació en la comunitat escolar i en un dels òrgans de govern del centre. Aquest òrgan de participació té com a objectiu prioritari el treball conjunt entre famílies i escola. Vetlla i dóna suport a l’equip directiu i docent del centre per a la seva programació anual, el seu projecte educatiu, aprova les seves normes de funcionament,... Les decisions del Consell Escolar es prenen normalment per consens intentant arribar al diàleg i a l’entesa entre tots els seus representants. El Consell Escolar està format per l’equip directiu, sis representants de mestres, sis representants de pares/mares, un representant de l’AMPA, un representant de l’Ajuntament i un representant del personal no docent del centre. Les reunions de Consell Escolar del centre es fan un cop al trimestre i una altra sessió a la finalització del curs escolar.

Les informacions més generals com la composició, funcionament i funcions les podeu trobar fent click sobre l'enllaç següent:

EL PI D'EN XANDRI DEMANA ADHERIR-SE AL PROJECTE ESCOLA NOVA XXI

En documents adjunts s'adjunten documents de conformitat:

- Conformitat claustre

- Conformitat Consell Escolar