" EL GRUP "

Som un grup d'estudiants de 1r de Batxillerat-Humanitats-B, del col·legi " El Pinar de Nostra Señora ". 11 alumnes que
ens presentem al V concurs literari d'àmbit nacional 1999-2000 " El gust per la lectura ", per fer una web sobre Llorenç
Villalonga, autor  entre d'altres de: Bearn o la sala de les nines, Mort de Dama....

Ens vam iniciar per fer la web gràcies a un crèdit de literatura catalana. La nostra professora Anna Miquel ens va
informar d'aquest concurs literari. D'aquest escriptor havíem de llegir una de las seves obres i això va  motivar-nos
a participar-hi. A més també som pioneres del centre a fer una pàgina web. Ens hem repartit el treball per pàgines i
cada grup s'ha dedicat a una part del concurs.

Som l'Agnès (16anys), la Laura (17 anys) i la Rosa (17 anys). Nosaltres ens hem dedicat a fer la biografía de Llorenç Villalonga. Ha estat una experiència nova ja que ens podran conèixer a nosaltres i a la nostra escola tots els navegadors d'aquesta pàgina web.

Som la Mireia (17 anys) i la Núria (17 anys). Nosaltres ens hem dedicat a fer el llistat de les obres de Llorenç Villalonga, la qual cosa ens ha portat a descobrir les obres completes d'aques escriptor. Hem aprofundit sobre Bearn, que és l'obra d'aquest escriptor que forma part del nostre temari.

Som l'Ari (16 anys) i la Paula (17anys). Ens hem dedicat a escriure sobre l'illa de Mallorca, on va néixer Llorenç Villalonga. Hem escollit aquesta activitat perquè disposàvem de força informació.

Som la Marta (18 anys) i la Laia (17 anys). Nosaltres ens hem dedicat a fer la presentació del grup. Ens ha fet molta il.lusió participar en aquest concurs ja que era nou per totes fer una pàgina web. Hem après moltes coses durant la realització, amb l'ajuda del professor Josep Maria Silva .
Gràcies al crèdit de literatura catalana estem creant una pàgina web sobre l'escriptor Llorenç Villalonga. Ens hem repartit el treball per pàgines i cada grup s'ha dedicat a una part del concurs.
Som la Sara (18 anys) i la Cristina (18 anys). Ens hem dedicat a fer la presentació de l'escola, ens ha fet molta il.lusió aprendre a utilitzar una web, i una cambra digital la qual no haviem vist ni utilitzat mai.
Sóc l'Anna Miquel, la professora d'aquestes alumnes. Hem aconseguit engrescar-nos en aquest concurs;  la col·laboració grupal és total,  la qual cosa és positiva i alhora enriquidora. Ens en quedarà un excel·lent record.