Claki

Us heu trobat mai que no sabeu que fer amb l'oli de fregir quan ja no el voleu emprar més?

No el llenceu per l'aigüera, alimenteu el vostre claki, perquè estigui content!!!

A més, d'aquesta manera contribuïm a cuidar el medi ambient, ja que 1 litre d'oli de fregir pot contaminar fins a 10.000 litres d'aigua.

El curs passat, des de l'escola vam posar en marxa un nou projecte per recollir l'oli usat i donar-li una segona vida.

El funcionament és molt senzill:

Les famílies que us apunteu a aquest projecte heu d'adquirir un claki, que és el recipient on posarem l'oli usat. Aquest recipient està especialment dissenyat per a aquesta funció, amb un coll molt ample i un tap antigoteig.

Quan el claki estigui ple el vostre fill o la vostra filla el portarà a l'escola i se li’n donarà un altre buit i net.

D'aquesta manera tan senzilla contribuïm a reciclar l'oli usat i cuidar el nostre planeta.

Participar en el projecte té un cost de 1,5€. Per aquest preu formareu part del projecte i se us donarà un Claki per començar.

Per fer el pagament i inscriure-us en el projecte podeu passar per Secretaria, pagar 1,5€ i apuntar-vos.

Per a més informació podeu consultar el web http://www.claki.cat/index_cat.htm  FER CLIC AL CLAKI!, directament.

La recollida de l'oli la farem sempre els dimarts al matí, de la següent manera:

- A Educació infantil: a l'entrada del pati de l'escola haureu de donar el Claki ple al conserge i ell us en donarà un de buit. També li haureu de dir de quin curs és el vostre fill o la vostra filla.

- A Educació primària: Els nens i nenes hauran de portar el Claki a la seva classe i els delegats ambientals s'encarregaran de recollir-los i de donar-los un claki net.

Gràcies per la vostra col·laboració!!!