ceip abat oliba
informació
concursos i premis

Cicle Superior: Circuit vora Ter

Dins la nostra programació del Coneixement del Medi més proper hem fet el recorregut del Circuit vora Ter: des de Gallifa al Peretó.

El matí del 23 de febrer, amb ganes de caminar i amb la motxilla amb un bon esmorzar, els alumnes de Cicle Superior hem fet un bon repàs dels aspectes geològics, de la flora, de la fauna i de l'activitat humana de la vora del riu.

Si mai no heu fet aquest recorregut us el recomanen, us relaxareu tot gaudint d'un bon paisatge.

Hem fet un bon ús de les càmares digitals, mai no havia estat tan fàcil fer fotos. A partir d'aquestes farem un gran mural de tot allò que hem observat.

I les fotos Fotos

CEIP Abat Oliba - C/Balmes 1 - tel / fax : 93 857 01 62 - email : ceipabatoliba@xtec.cat