FESTES DE L'ESCOLA

Al llarg del curs preparem i celebrem festes tradicionals i culturals que són part del nostre patrimoni i una eina pedagògica molt interessant. En aquestes festes sempre comptem amb la col·laboració de l'AMPA.

La Castanyada

S'acostuma a celebrar la tarda de l'últim dia d'octubre, menjant castanyes i panellets. Uns dies abans, els nens i nenes d'educació infantil i cicle inicial fan una sortida al bosc. Totes les classes elaboren els seus panellets. Podreu visitar l'exposició de panellets el dia abans de la festa.

Coincidint amb aquesta festa a la classe d'anglès celebrem el Halloween.

La diada de la música

El dia de Santa Cecília, patrona dels musics, celebrem un concert en que hi participa tot l'alumnat, cantant o tocant un instrument.

Nadal

L'últim dia del primer trimestre, organitzem un concert de Nadales i fem cagar el Tió. Aquest concert estarà centrat en el tema monogràfic de l'any de l'escola.

Diada per la Pau
i la NO Violència

Cada 30 de gener celebrem aquesta diada treballant la resolució no violenta dels conflictes a les classes i fent un gran acte al pati de l'escola.

Diada de la Dona

El dia 8 de març dediquem el dia a les nenes, noies i dones en general. Una diada per seguir insistint en la igualtat entre dones i homes.

Pasqua

Per celebrar la primavera, al final del segon trimestre, cantem caramelles a totes les classes i fem mones de Pasqua. L'exposició de mones, també la podreu visitar

Sant Jordi

Per aquestes dates fem rodolins, poemes, contes, etc. i celebrem els jocs florals.

Acomiadament del curs

Aquesta festa es centra en el comiat de curs i dels alumnes més grans de l'escola.

Festa de final de curs

L'organitza l'AMPA i hi col·laboren tots els alumnes que realitzen activitats extraescolars. Tothom hi és convidat. Es realitza un dissabte de juny