ACOMIADAMENT DEL CURS

El dia 22 de juny, últim dia d'escola, vam fer un festival on tot l'alumnat i el professorat vam acomiadar els companys i companyes de 6è.

Vam cantar cançons, alguns grups van tocar la flauta i després tots plegats vam cantar Paff era un drac màgic...

Va ser molt bonic!!!!!

Esperem que el nostre alumnat de 6è, que ja ha acabat aquesta etapa, tingui molta sort en el futur i no ens oblidi mai!!!

Els alumnes i les alumnes de 6è tocant la flauta.

Els i les de 3r i 5è. li dediquen cançons als de 6è.

Després de les actuacions, els alumnes i les alumnes de 6è van anar passant per l'escenari per recollir un record que s'entregava de mans de cada professor o professora que ells han tingut al llarg d'aquests anys, així com també un obsequi que exclusivament per ells havien fet els nens i nenes de P-3.

Cada nen i nena de P3 fa un regal a una nena o nen de 6è.

Què maco!!!

Acabat això, fent rotllanes i amb les mans enllaçades vam cantar tots plegats a cor
"L'hora dels Adéus".