Com treballem
Per garantir una bona adaptació
de P-3 a l’escola aboquem molts esforços i recursos humans.
Cuidem especialment aquest moment, donat que és un període clau
en la vida escolar.
L’eix conductor és l’acció tutorial, un assessorament constant i directe per part del tutor cap a l’alumne. Perquè tots els nostres alumnes estiguin atesos tenint en compte el seu nivell maduratiu i poder donar resposta a les diferents necessitats, tenim en marxa un pla d’atenció a la diversitat on es contemplen diferents agrupaments: petit grup, desdoblament d’aules, reforç dins i fora de l’aula.
Oferim una atenció individualitzada als alumnes que ho necessiten amb el suport del psicopedagog del Centre i dels mestres d’Educació Especial.
El nostre alumnat comença l’aprenentatge de l’anglès a 1r.
Integrem diferents aspectes del currículum en el treball informàtic.
El pas de Primària a Secundària es prepara amb coordinacions periòdiques entre els tutors de 6è, els tutors de 1r d’ESO i els psicopedagogs.
L’eix conductor és l’acció tutorial, un assessorament constant i directe per part del tutor cap a l’alumne. Perquè tots els nostres alumnes estiguin atesos tenint en compte el seu nivell maduratiu i poder donar resposta a les diferents necessitats, tenim en marxa un pla d’atenció a la diversitat on es contemplen diferents agrupaments: petit grup, desdoblament d’aules, reforç dins i fora de l’aula.
Oferim una atenció individualitzada als alumnes que ho necessiten amb el suport del psicopedagog del Centre i dels mestres d’Educació Especial.
El nostre alumnat comença l’aprenentatge de l’anglès a 1r.
Integrem diferents aspectes del currículum en el treball informàtic.
El pas de Primària a Secundària es prepara amb coordinacions periòdiques entre els tutors de 6è, els tutors de 1r d’ESO i els psicopedagogs.