Relació família-escola

Quan comenci el curs, tindran lloc les reunions pedagògiques entre el professorati les families per tal d'informar de la planificació del curs.

Per a comentar i avaluar el seguiment del curs del vostres fills i filles, hi haurà també entrevistes personals amb cada familia.

DIVERSIÓ I ENTRETENIMENT

Aquest espai és perfecte per a nens i nenas

(i adults acompanyants) que facilita activitats i

contingut dissenyats per aprendre, divertir-se i compartir

amb amics.

• Revista per a nois i noies. Apartats de jocs, agenda, propostes, els encants, el suro i notícies. Fes clic en la imatge.
  • Web del Departament d'Ensenyament amb activitats i jocs per a nens i nenes. Fes clic en la imatge.
  • Les Tres Bessones és una sèrie de contes i dibuixos animats creats per la Roser Capdevila i Valls. Fes clic en la imatge.
  • Per als interessats en temes ambientals, aquest lloc serveix perquè els nens juguin a cuidar el planeta. Literalment. Encara que soni una mica odiós, és un "tamagotchi" ecològic. Fes clic en la imatge.
  • Recomanat per a nens a partir dels 5 anys, és un espai pensat perquè desenvolupin tot tipus de coneixements i habilitats relacionades amb el món dels objectes i l'espai. Fes clic en la imatge.
  • El laboratori d'investigació de partícules més gran del món ha creat un lloc que els permet als nens en edat escolar explorar els objectes des del nivell subatòmic per comprendre com està fet l'univers. Fes clic en la imatge.
  • Pensat per a nens de 2 a 6 anys, inclou activitats per acolorir, jugar i veure videos del programa homònim. Fes clic en la imatge. Idioma: anglès.
  • És un joc intuïtiu recomanada per a nens i adults per igual, sense instruccions, definit pels seus creadors com una "aventura gràfica". Fes clic en la imatge. Idioma: anglès.
  • Un dels més populars llocs en espanyol és recomanat per a nens de totes les edats. Inclou activitats per a un o més jugadors, jocs en dispositius mòbils i en temps real. Fes clic en la imatge.