La nostra escola Dintre les aules Album de fotos Ampa Jocs i entreteniments

Vols venir de colònies familiars a Planoles?

DIES 13 i 14 de març de 2010

Aquest curs hem previst realitzar les Colònies familiars a l'entrada de la primavera: els dies 13 i 14 de març.
El lloc triat, com podeu veure, és Planoles: a l'Alberg de la Generalitat "Pere Figuera".

Us avancem l'esborrany del programa que tenim preparat.
Si us animeu, ja ho sabeu,

JA US PODEU APUNTAR

PROGRAMA:

Dissabte dia 21

Ens trobarem a l'escola a les 4 de la tarda, per desprès marxar a dos quarts de cinc tots plegats cap a Planoles.

Arribada a Planoles:

*Acolliment
*Berenar pels petits
*Joc lliure: es poden portar pilotes de futbol i bàsquet, cordes per a saltar....
*Visita opcional al bosc del costat
*Sopar
*Desprès de sopar, joc de nit: a l'aire lliure "si no plou", i en cas contrari, a cobert.
*Tertúlia pels grans amb cava, coca de forner i refrescs

Diumenge dia 22

*Despertada general a càrrec de la quitxalla
*Esmorzar
*Tot seguit es realitzaran les activitats per a la mainada, amb monitors. Els més grans podran escollir entre fer una caminada pel bosc, en perfecta harmonia, jaure o escampar la boira.
*Dinar que ja tindrem gana.
*Sobretaula i comiat fins l'any vinent

Tot això per tan sols 30€ per adult i 25€ nens/es fins a 6è.
(No paguen els nens/es que no ocupen plaça de llit, ni consumeixen el menjar de la casa)

NOTES:

El preu inclou:
L'estada, berenar dels nens, sopar, esmorzar, dinar, beures (aigua i vi) i els tallers del diumenge al matí. No entra el cafè: hi ha màquines expenedores.
El servei de bar -si n'hi ha- (refrescs, xuxes, cafès, licors, etc.) van a càrrec de cadascú.
L'AMPA es fa càrrec de les activitats per als nens i de tot el necessari per amenitzar les sobretaules (refrescs, coca, cava...)

VOLS VENIR? APUNTA'T ARA:

Forma de pagament: ingrés efectuat en efectiu al compte corrent de la Caixa de Sabadell
Nº 2059 0870 95 8000036209

Sobretot, sobretot no us oblideu de fer constar: Colònies AMPA seguit del nom de la família i el nombre d'adults i de nens/es dels quals es fa el pagament.
Teniu temps de fer l'ingrés, portar el resguard i dipositar-lo a la bústia que trobareu a consergeria fins el dia 26 de febrer.

No s'acceptaran mes inscripcions desprès del dia 26 de febrer.

© 2003 Ceip l'Era de Dalt C/Andreu Molera, 5 - 08551 Tona Tel.938870901 email: a8030421@centres.xtec.es