Benvolguts pares,
Ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos les següents informacions per preparar el curs: 2012-2013.
Durant tot el curs el deixarem guardat aquí a l'apartat de la nostra escola i així el podreu consultar sempre que us sigui necessari.
1-
ACOLLIDA D'ALUMNES NOUS

El
dijous, 6 de setembre d'11 a 2/4 de 1 podeu venir amb els vostres fills/es per conèixer el/la tutor/a, veure l'escola i començar a situar-vos.
Els pares dels nens i nenes de 3 anys podeu aprofitar per portar
la muda, el got, les tovalloletes...
2-
ENTRADES I SORTIDES
· Mati: Les portes es tancaran 5 minuts després de l'hora d'entrada.
Us
preguem la màxima puntualitat tant a l'hora
d'entrar com al venir a buscar els petits.
A les 9 i a les 3 els acompanyant dels nens/es d'E.Infantil no poden entrar amb els nens/es dins l'aula, però a 2/4 d'1 i a 2/4 de 5 ens agradrà que entreu a veure la feina que hem fet.
3-
HORARI I CALENDARI ESCOLAR.
El curs pels mestres començarà l'1 de setembre i pels alumnes el dimecres 12 de setembre i finalitzarà el 30 de juny pels mestres i pels alumnes el 21 de juny.
Les classes seran de 9 a 2/4 d'1 i de 3 a 2/4 de 5 pels alumnes d'E.Infantil i Primària.
Però alguns alumnes de 1r, 5è i 6è com que faran
SEP (Suport escolar personalitzat) els dilluns i dimecres acabaran a la 1 del migdia.
Vacances:
Nadal: del 22 de desembre de 2012 al 7 de gener de 2013 (ambdós
inclosos).
Setmana Santa: del 23 de març al 1 d'abril de 2013 (ambdós
inclosos).
Dies Festius:
- 12 d'octubre
- 1 de novembre
- 6 de desembre
- 1 de maig
Festes Locals:
- 30 de novembre de 2012(sant Andreu)
- 20 de maig de 2013 (dilluns de la segona Pasqua)
Lliure disposició acordats pel Consell Escolar
- 2 de novembre de 2012
- 7 de desembre de 2012
- 18 de febrer de 2013
- 21 de maig de 2013
Jornada Intensiva:
- El 21 de desembre de 2012
- Del 17 al 21 de juny de 2013
FESTES QUE CELEBREM A L'ESCOLA:
CASTANYADA: 31 d'octubre
SANTA CECILIA: 22 de novembre
NADAL: 21 de desembre
DIJOUS LLARDER
SANT JORDI:23 d'abril
FI DE CURS: 21 de juny
4-
RECORDATORI DE PAGAMENTS ANUALS
Gestionats
per l'AMPA: a través d'UNNIM
JULIOL - quota AMPA 40 € per família
AGOST - quota llibres de text 85 € per alumne
Els pares o tutors que no tinguin domiciliats els rebuts
han d'ingressar l'import de la quota al compte corrent
2107-0870- 21- 3659070691 d'UNNIM
Gestionats
per l'escola a través de "LA CAIXA"
SETEMBRE - quota de material 46€ per alumne.
OCTUBRE - sortides i excursions (prèvia autorització
que es passarà el mes de setembre)
NOVEMBRE - ½ del pagament de COLÒNIES i NATACIÓ (prèvia
autorització que es passarà el mes d'octubre)
FEBRER - ½ del pagament de COLÒNIES i NATACIÓ
RECORDEU
QUE SI ES RETORNA ALGUN REBUT LES DESPESES QUE AIXÒ
OCASIONI CORRERAN A CÀRREC VOSTRE.
Tots els pagaments no domiciliats: material, sortides, colònies... es poden fer a qualsevol de les dues oficines de "La Caixa" a Tona. Caldrà fer-hi constar el nom i el curs de l'alumne i portar un comprovant al tutor del curs.
5- INFORMACIÓ LLIBRES DE TEXT
L'AMPA continua amb la reutilització dels llibres que inclou tant els llibres de text i/o consulta (serveixen d'un curs per l'altra) com els quaderns d'exercicis i/o dossiers elaborats per l'escola (individuals per a cada nen/a, no es reutilitzen) a les etapes d'Educació Infantil i Primària.
Durant aquest nou curs s'incrementan les quotes, es pagaran 85€ per alumne/a. Aquest augment és degut a la desaparació de la subvenció que donava cada any la Generalitat per a la reutilització de llibres.
Els dies 6 i 7 de setembre del 2012 es farà el lliurament de llibres als alumnes de Primària. Es condició indispensable per a recollir els llibres, haver pagat la quota de l'AMPA i la quota de llibres. Si teniu domiciliats els rebuts no cal que els porteu els dies de recollida, en canvi es obligatori portar el comprovant de pagament si s'ha fet l'ingres a la Caixa.
L'horari pels dos dies serà: Des de 2/4 de 6 fins a les 8 de la tarda.
Els alumnes d'Educació Infantil no han de venir a buscar els llibres aquests dies, ja que els trobaran a les seves classes el primer dia de curs. Però podeu passar igualment a recollir el carnet de socis i a fer la inscripció o la baixa al menjador i/o acollida de matins o tarda.
Les famílies que aquells dies no hi sigueu, podeu lliurar els rebuts pagats a una altra família per tal que reculli els vostres llibres o esperar al primer dia de classe, que se li lliuraran directament a cada alumne/a.
6-
EQUIPAMENT I MATERIAL ESCOLAR
BATES:Tots
els alumnes des de 3 anys fins a 4rt de primària
cal que portin dues bates (amb una beta de 15 cm. aprox.),una per estar a classe i una
altra per fer treballs de plàstica.
Els de 5è
i 6è només han de portar una bata per fer
plàstica.
Per fer psicomotricitat, els alumnes d.E. Infantil hauran de portar xandall i mitjons antilliscants.
Per
fer educació física els
alumnes de primària hauran de portar xandall i sabatilles
esportives.
Els alumnes que facin l'E. Física al pavelló:3r, 4t, 5è i 6è, cal que portin unes sabatilles esportives en una bossa a part (amb la sola neta)
És bo que tots els nens portin les peces de roba, sobretot aquelles que solen treure's, marcades amb el nom per tal d'evitar pèrdues.
Horari del pavelló
6è-A i 6èB |
Dilluns de 3 a 2/4 de 5 |
4t-A i 4t-B |
Dimarts de 3 a 2/4 de 5 |
3r-A i 3r-B |
Dijous de 9 a 11 |
5è-A, B i C |
Divendres de 9 a 11 |
ESMORZARS: Des del punt de vista dietètic és recomanable que el nen/a esmorzi a casa quan es llevi.
Educació infantil i Primària:
Si voleu portar esmorzar recomanem que eviteu aliments de pastisseria industrial, sucs i altres aliments amb alt contingut de sucres i additius. És millor optar per la fruita o un entrepà
Recomanem fer ús de la carmanyola o embolcalls que no generin residus.
MATERIAL
· Educació infantil: 3 anys, 4 anys i 5
anys
-
un got de plàstic
- Un paquet de tovalloletes humides.
- Una capsa de mocadors de paper.
- Uns mitjons antilliscants marcats amb el nom, per psicomotricitat.
- La bata de la classe cordada davant i amb botons grans.
- Una beta (de 15 cm aprox.) cosida a totes les peces
de roba que s'han de penjar (bata, jersei, anorac....)
Només
els de 3 anys: - Una muda de roba completa (brusa, pantaló,
calces o calçotets, mitjons, samarreta ) que es
quedarà a l'escola durant tot el curs, per si cal
canviar-los. Tot marcat amb el nom.
.Cicle inicial (1r i 2n)
- Una carpeta de gomes tamany foli.
- Un got de plàstic dur.
- Un paquet de tovalloletes humides.
- Una capsa de mocadors de paper.
- Una beta (de 15 cm aprox.) cosida a totes les peces de roba que s'han de penjar (bata, jersei, anorac....)
. Cicle Mitjà (3r i 4t):
-
1 joc de separadors de plàstic (de més de
6 unitats)
- llapis ,llapis de colors, retoladors, goma
i maquineta.
- bolígraf blau, bolígraf vermell i un punta fina negre.
- regle de 20 cm.
- 1 carpeta mida foli amb separadors.
- 1 calculadora.
- cola de barra.
- 1 carpeta de cartró de 40 mm de llom, de 2 anelles.

. Cicle superior (5è i 6è) :
-
5 llibretes mida foli amb espiral i quadre de 5mm (amb
marge)
- llapis , llapis de colors i retoladors.
- goma, maquineta i cola de barra.
- regle de 30 cm. Escaire, cartabò i transportador.
- bolígraf blau, bolígraf vermell
i ununta fina negre.
- compàs, calculadora i tisores escolars.
- Carpeta de cartó de 40mm de llom, de 2 anelles.
- Llibreta de música amb pentagrames (mida
DIN A4).
- 1 carpeta mida foli amb separadors.
- 1 Pen drive
· NO PORTEU TIPEX
· RECOMANEM QUE UTILITZEU ESTOIG QUE NO SIGUI METAL.LIC
NI DE PLÀSTIC DU
7- NATACIÓ i COLÒNIES
Aquest curs 2011-2012 els alumnes de
1r, 2n, 3r, 4t i 5è de Primària aniran a natació, a la piscina municipal de Centelles. En el següent horari:
1r trimestre: nivell 1r dimarts 10 -12:15h
2n trimestre: nivell 2n dijous 10 - 12:15h
nivell 3r dimecres 10:30h - 12'45h i nivell 4t divendres 8'45- 11h
3r trimestre: nivell 5è divendres 8'45 - 11h
Les dades i els horaris són els següents:
1r: 2,9,16,23,30 d'octubre - 6,20,27 de novembre- 4 ,11 de desembre
2n: 10,17,24,31 de gener - 7,14,21,28 de febrer - 7,14 de març
3r: 9,16,23,30 de gener - 6,13,20,27 de febrer - 6,13 de març
4t:11,18,25 de gener - 1,8,15,22 de febrer - 1,8,15 de març
5è: 5,12,19,26 d'abril - 3,10,17,24,31 de maig - 7 de juny
Els alumnes de P-5 i 6è de Primària aniran a colònies:
P-5: Mas Can Pic". Taradell, 30 i 31 de maig
6è: "La Garbinada" Torroella de Montgrí 22, 23 i 24 de maig
8 - SERVEIS:
ESCOLA OBERTA AL SETEMBRE
De l'3 al 10, de setembre (ambdós inclosos). La portaran a terme el monitoratge de menjador.
ACOLLIDA AL MATI
Aquest
servei funciona diàriament de ¾ de 8 a
les 9. L'esmorzar
va inclòs en el preu i podran fer-ho sempre que arribin abans de les 8'30 h (més tard ja no hi ha temps material): Serà a base de llet/sucs, pa amb embotit, cereals/galetes o iogurt.
El sistema de pagament és farà com el del menjador: tots els dies del curs escolar repartit en 10 mensualitats iguals.
Aquest any el Departament d'Ensenyament no ha convocat cap subvenció, i per tant es suposa que no n'hi haurà. En cas contrari, farem com cada any: un cop rebuts els diners, els farem arribar a tots els usuaris fixes.
Els alumnes fixes que no utilitzin aquest servei els 10 mesos (comencin més tard o acabin abans de juny) hauran de pagar una quota addicional de 12 €
Els preus seran els següents:
- Socis Ampa fixes 30 € mensuals (10 mensualitats)
- No socis Ampa fixes 44€ mensuals (10 mensualitats)
- Socis Ampa esporàdics 2,40 €/dia
- No socis Ampa esporàdics 4 €/dia
Tal com es veu en aquesta llista de preus podeu apuntar els nens i nenes fixos per tot el curs o bé de manera eventual. Els nens que es quedin esporàdicament hauran de portar un tiquet del servei extra del mati, que es podrà comprar a "UNNIM". Els alumnes que es queden fixos tot el curs, se'ls domiciliarà mensualment l'import del servei.
Nota: Cal que tots els que necessiteu aquests servei ompliu una butlleta els mateixos dies de la venda de llibres. De totes maneres si no ens dieu el contrari, es suposarà que els alumnes fixes del curs passat continuaran sent-ho un altre cop.
ACOLLIDA TARDES
L'horari d'aquest servei serà de 2/4 de 5 a les 6 de la tarda i no s'inclouria el berenar, cada infant l'hauria de portar de casa a la seva motxilla.
Els preu serien els següents:
- Socis Ampa fixes 30 € mensuals (10 mensualitats)
- No socis Ampa fixes 44 € mensuals (10 mensualitats)
- Socis Ampa esporàdics 2'40 €/dia
- No socis Ampa esporàdics 4 €/dia
De totes maneres si el nombre d'inscrits no arriba a cobrir les despeseses, ens veurem obligats a eliminar-lo.
MENJADOR.
És
important saber el menú dels vostres fills i filles
per tal de preveure el sopar. No oblideu, doncs, consultar els menus al blog de l'AMPA. Se'n fan tres d'anuals: de tardor, hivern i primavera. Sempre seran en tandes de 4 setmanes i es canviaran trimestralment.
El servei de menjador de la nostra escola, és
gestionat per l'AMPA, en col.laboració amb la comissió especificament creada, formada per 3 pares/mares, una mestra i la directora del centre.
En la quota que paguen els alumnes hi va inclòs:
les despeses del dinar, el servei de cuina,els/ les monitores, el material de jocs del pati, el material dels tallers i activitats organitzades.
Tots els nens i nenes que no es quedin de manera fixa
a dinar i ho facin de manera eventual, hauran de portar
un tiquet del servei que es podrà comprar a la
Caixa de Sabadell- UNNIM. Caldrà presentar el carnet de soci per a tenir el descompte.
Les quotes aprovades al Consell Escolar per al curs 2012-13 són les següents:
Educació Infantil i Educació Primària
- Socis Ampa fixes 98€ mensuals (10 mensualitats)
- No socis Ampa fixes 118€ mensuals (10 mensualitats)
- Socis Ampa esporàdics 6,20€ /dia
- No socis Ampa esporàdics 7'85€ /dia
PLANTILLA CURS 2012-2013
Equip directiu
Director: Marc Peñarroya
Cap d' Estudis: Judith Torner
Secretàri: Carles Gil
Consell escolar
President: Marc Peñarroya
Cap d'estudis: Judith Torner
Secretàri: Carles Gil
Representant dels mestres:
- Montserrat Sutorras
- Anna Pla
- Montse Bruch
- Imma Sellés
- Sandra Font
- Núria Gonzalez
Representants dels pares:
- Toni Navio
- Núria Jutglar
- Marta Alibés
- Ernest Serratosa
- Anna Atero
Representant de l'A.M.P.A:
- Jaume Masqué
Representant del personal no docent:
- Enedina Lopez
Representant de l'ajuntament:
- Esther Martos
Junta Permanent:
- Director: Marc Peñarroya
- Cap d'estudis: Judith Torner
- Secretari: Carles Gil
- Repr. dels mestres:?
- Repr. dels pares: Núria Jutglar
Junta econòmica:
- Director: Marc Peñarroya
- Secretari: Carles Gil
- R. pares: Toni Navio
- R. mestres: ?
- R. de l'ajuntament: Esther Martos
Junta de convivència:
- Director: Marca Peñarroya
- R. mestres: Judith Torner i Núria Gonzàlez
- R. pares: Toni Navío
Comissió de llibres:
President: Marc Peñarroya
Cap d'estudis: Judith Torner
Secretàri: Carles Gil
R. pares: Ernest Serratosa, Marta Alibés i Mercè Vilardosa
EQUIPS DE CICLE
Educació Infantil:
- Imma Sellés - P3/A
- Carme Prat - P3/B
- Montse Pujol - P4/A
- Marta Bellvehi - P4/B
- Silvia Casellas - P5/A
- Pili Díaz- P5/B
- Sandra Faja - Psicomotricitat i reforç
- TEI. Gemma Cornelles
C. Inicial de Primària:
- Montse Camprubí 1r/A
- Montse Sutorras - 1r/ B
- Carme Cirera - 2n/A
- Olga Viñas - 2n/B
- Judith Torner (reforç)
C. Mitjà de Primària:
- Montse Ricard - 3r/A
- Albert Jordà - 3r/B
- Anna Pla - 4t/A
- Teresa Cirera - 4t/B
- Marc Peñarroya - reforç
C. Superior de Primària:
- Núria Arimany - 5è A
- Bernat Camps - 5è B
- Montserrat Montanyà - 5è C
- Núria Gonzalez - 6è A
- Sandra Font - 6è B
- Carles Gil - reforç
Aula E. Especial i llenguatge:
- Judith Formiga
- Dolors Vila
- Psicologa de l'E.A.P
Auxiliar d' E. Especial:
- Munsa Cruanyes
Educació Física i Psicomotricitat
- Núria Arimany
- Carles Gil
- Marc Peñarroya
- Anna Martinez
Anglès
- Sandra Font
- Dolors Villanueva
- Eva Pérez
Educació Musical:
- Laura Vila
Equip de coordinació:
- E. Infantil: Sandra Faja
- C. Inicial: Carme Cirera
- C. Mitjà: Teresa Cirera
- C. Superior: Sandra Font
- Cap d'estudis: Judith Torner
- Director: Marc Peñarroya
10- RELACIÓ ESCOLA FAMÍLIA:
La relació pares-mestres és un dels aspectes importants per la bona marxa del curs i per poder fer un seguiment adequat dels alumnes. A la nostra escola existeixen tres nivells de comunicació:
Avaluacions: Comentaris i Notes:
- Educació Infantil es dóna un informe escrit d'adaptació, actitud i hàbits al final del 1r i un informe d'actitud i aprenentatges al final del 3r trimestre.
-Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior es dóna un informe escrit
d' actitud i aprenentatges al final del 1r trimestre, un informe escrit d'aprenentatges al final del 2n trimestres i un informe escrit d'actitud i aprenentatges al final del 3r trimestre.
B.- Reunions de curs.
A principi de curs es realitzaran reunions de classes per cicles. L'objectiu és comentar i explicar la programació, el curs i aquells temes que es considerin pedagògicament importants. Els dies de les reunions de pares seran les següents:
Educació Infantil:
- P-3: 15 d'octubre
- P-4: 8 d'octubre
- P-5: 22 d'octubre
Cicle Inicial:
- 1r.: 10 d'octubre
- 2n.: 9 d'octubre
Cicle Mitjà:
- 3è: 18 d'octubre
- 4t.: 16 d'octubre
Cicle Superior:
- 5è: 26 de setembre
- 6è: 27 de setembre
És molt important la vostra assitència
C.- Entrevistes individuals: Les entrevistes individuals amb el tutor corresponent les considerem tant o més importants que els comentaris i notes. La pauta a seguir és que cada família tingui com mínim l'entrevista amb el tutor del seu fill/a, (ja us farem la convocatòria personal).
Tant el tutor com els pares en poden demanar sempre que ho creguin convenient.
Com a mínim, es realitzarà una entrevista personal durant el curs.
HORARI PER PARLAR AMB ELS TUTORS: Cal concertar l'entrevista prèviament. !!!