- Tanquem bé les portes i finestres, per tal d’evitar que l’escalfor s’escapi. (classe, passadís i porta de l'exterior). L'últim nen o l'encarregat del Medi Ambient.
- Aprofitem al màxim el llum natural. I si encenem els llums, ens hem d’enrecordar d’apagar-los abans de sortir.
- Embolcalls de l’esmorzar. Compte amb el paper d’alumini. Fer servir una carmanyola o bossa de plàstic reutilitzable per l’esmorzar.
- Col•laborem tots en la neteja i el manteniment de l’entorn (utilitzem les papereres i contenidors del pati).
- Reduim el consum de paper, tot potenciant la reutilització. (fer servir el paper per les dues cares sempre que es pugui i utilitzar el paper per borrador,…)
- Fem només les fotocòpies necessàries.
- Separem les deixalles amb diferents contenidors.
- Respectem el nostre entorn i ajudem a que els altres també ho facin.
- Si tots participem el resultat serà millor i tots podrem gaudir del nostre entorn.
- Crear l’encarregat de medi ambient.
- Introduir a les classes activitats relacionades amb la sensibilització pel medi ambient:
- el cuidado de les plantes (plantades de plantes aromàtiques, fer “jardineres” per cursos en el pati)
- fer tallers i activitats amb materials de rebuig.
|
|
|
|