Tornar a la portada Escola Antoni Brusi Som aquí

Període de matriculació

del 6 al 10 de juny

Vacants
sol·licituds de germans a l'escola
per P-3 (18)

Ordinàries
NEE
P-3
46
P-4
3
P-5
1r
2n
1
3r
4t
2
1

Les places de NEE, si no queden cobertes passaran a ser ocupades per sol·licituds ordinàries

Preinscripció Curs 2011/12

Calendari de preinscripció del curs 2011-2012

• IMPRÈS DE SOL·LICITUD: el facilitarà el centre o el poden obtenir clicant a sobre.

• ORIGINAL I FOTOCÒPIA DEL LLIBRE DE FAMÍLIA

• ORIGINAL I FOTOCÒPIA DEL DNI, O NIE,  DEL PARE, MARE O TUTOR/A

• ORIGINAL i FOTOCÒPIA DE LA TARGETA SANITÀRIA INDIVIDUAL (TIS) DE L'ALUMNE.

Documentació a presentar només si s'al·lega

• RENDA PER CÀPITA DE LA UNITAT FAMILIAR
    Documentació acreditativa de ser beneficiari de la renda mínima d'inserció o que acrediti que les rendes familiars no superin les que s'estableixen per accedir a aquesta prestació.

• PROXIMITAT DEL DOMICILI DE L'ALUMNE/A O PROXIMITAT DEL LLOC DE TREBALL DEL PARE, MARE O TUTOR
    En el cas que l'adreça que figuri en el DNI no coincideixi amb la del full de sol·licitud, fotocòpia del certificat d'empadronament de qui tingui la pàtria potestat o tutela de l'alumne i resguard de la renovació del DNI o comunicació amb registre d'entrada del canvi de domicili a la Delegació del Govern, en el cas de persones estrangeres.
    En el cas del docmicili del lloc de treball, s'acreditarà amb un acòpia dle contracte laboral o d'un certificat de l'empresa. En el cas dels treballadors en el règim d'autònoms s'acreditarà amb el formulari model 036.
    En el moment de la matrícula s'ha de presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

• EXISTÈNCIA DE GERMANS AL CENTRE O DE PARES O TUTORS LEGALS QUE HI TREBALLEN

• CARNET VIGENT DE FAMÍLIA NOMBROSA, en el seu cas.

• DISCAPACITAT DE L'ALUMNE/A, PARE, MARE, TUTOR, TUTORA O GERMANS. expedit pel Departament de BENESTAR SOCIAL i FAMÍLIA, si s'al·lega aquesta circumstància.

• Si s'al·lega la necessitat d'una dieta complexa, CERTIFICAT MÈDIC OFICIAL QUE HO ACREDITI

Mapa de proximitat al centre

La proximitat del domicili és uns dels criteris de prioritat que estableix la normativa legal en el cas que un centre no disposi de places suficients per atendre la seva demanda.

Portada > Preinscripció

Mapa del Web