Els tallers de l'Escola

Aprenent de Fuster
    Objectiu: dotar els alumnes d'unes capacitats que li permetin executar les feines bàsiques d'ajudant de fuster entre les quals hi ha coneixements bàsics sobre el material i ús i conservació de les màquines essencials en un taller de fusteria.

Soc el Víctor. Aquest curs ja faig Formació Ocupacional, ja que porto ja uns anys per l'escola i he après força sobre la fusta: els materials i la seva conservació, les eines manuals i màquines per treballar-la. I també, coses sobre seguretat i higiene al treball, ja que en una fusteria cal anar molt en compte i ser molt endreçat amb les eines.
Això que estic fent és un vaixell de fusta. Ara l'estic buidant per dins.

Tots nosaltres som fusters. Jo em dic Juanjo, i jugo a ping-pong amb el José Javier. Els dos que estan asseguts són el Raúl i l'Elias.
Us esteu preguntant d'on hem tret aquesta taula de ping-pong? L'hem muntat nosaltres, així, després de dinar podem fer unes partides.

Torna a Escola