P.A.U English Exercises Online Student writings
Agermanament amb escoles

Enguany està en projecte treballar amb escoles d'altres països per participar en una revista digital.

La idea general és crear un blog que es esdevindrà finalment un lloc web.

Aquest blog tindrà una llista de temes i àrees com fòrums, sales de chat, d’intercanvi pels professors, etc.
Cada mes es parlarà sobre un tema i s’exposarà en presentacions de diapositives tipus Power Point. Això vol dir que l’alumne haurà de parlar sobre el tema escollit en el fòrum del blog, en el periode establert.
Totes les aportacions es resumiràn i es publicaràn en el lloc web.

La pàgina principal del lloc web mostrarà un mapa d’Europa amb enllaços a les nostres ciutats que poden contenir guies de turisme escrites pels nostres alumnes. També hi haurà la llista de temes que s’estiguin discutint en el blog en aquell moment i un enllaç al blog mateix.

El primer pas serà que els alumnes trenquin el gel i facin amics. L’objectiu és, que amb el temps,els adolescents coneguin més sobre el seus propi país i els de les escoles participants.

L’objectiu principal és que vegin els diferents països com parts inter-connectades d’una Europa unida, a través del mateix idioma (anglès).

LLengües Estrangeres - IES Marina

Sortides