ESO
Aquesta etapa educativa és el marc idoni per consolidar les competències bàsiques, realitzar nous aprenentatges i posar les bases per a una formació personal basada en l'autonomia personal que permeti l'aprenentatge al llarg de tota la vida, en la responsabilitat, en la solidaritat, en la participació i en la capacitat d'adquirir compromisos individuals i col·lectius, per aprendre a participar activament en una societat democràtica.
Assignacions horàries de les diferents matèries (mitjana setmanal)
CURSOS |
1r |
2n |
3r |
4t |
Llengua catalana i literatura |
3 |
3 |
3 |
3 |
Llengua castellana i literatura |
3 |
3 |
3 |
3 |
Llengua estrangera |
3 |
3 |
3 |
3 |
Matemàtiques |
3 |
4 |
4 |
4 |
Ciències de la naturalesa: biologia i geologia |
3 |
- |
2 |
- |
Ciències de la naturalesa: física i química |
- |
3 |
2 |
- |
Ciències socials, geografia i història |
3 |
3 |
3 |
3 |
Educació física |
2 |
2 |
2 |
2 |
Tecnologies |
2 |
2 |
2 |
- |
Educació visual i plàstica |
2 |
- |
2 |
- |
Música |
2 |
2 |
- |
- |
Educació eticocívica |
- |
- |
- |
1 |
Religió o cultura i valors ètics |
1 |
2 |
1 |
1 |
Tutoria |
1 |
1 |
1 |
1 |
Treball de síntesi* / projecte de recerca |
(1) |
(1) |
(1) |
(1) |
Servei comunitari |
- |
- |
(1) |
(1) |
Matèries específiques |
2 |
2 |
2 |
9 |
TOTAL |
30 |
30 |
30 |
30 |
* El treball de síntesi, en cas que s’organitzi de forma extensiva, es durà a terme dins l’horari de les matèries
** L’alumnat ha de cursar tres matèries específiques a raó de tres hores setmanals d’entre les següents: biologia i geologia, física i química, educació visual i plàstica, música, tecnologia, informàtica, llatí i segona llengua estrangera.
|