MUSICAL "A+" CREAT I INTERPRETAT PER ALUMNES DE L'INSTITUT XXV OLIMPÍADA
El proper divendres, 3 de maig de 2013, podrem gaudir de l'estrena universal del musical A+ realitzat per l'alumnat de l'Institut XXV Olimpíada, com a resultat de les matèries Llenguatge i Pràctica Musical, Arts Escèniques i Anatomia Aplicada.
Per poder-hi assistir cal adquirir la invitació.
Trobareu les indicacions en el cartell anunciador que s'adjunta.
+ Informació
+ Cartell
|
|
 |
LLIURAMENT DE PREMIS A TREBALLS DE RECERCA SOLIDARIS DEL XXV
El passat dijous 11 d'abril per la tarda va tenir lloc al gòtic Palau Centelles de Barcelona la 2ª edició dels premis als treballs de recerca de batxillerat del programa En la recerca del desenvolupament. Aquest és un projecte que busca incentivar una educació en la consciència global i solidària i un esperit crític i cooperatiu entre els alumnes(...)
(...) El XXV Olimpíada s'ha endut dos dels tres premis que dijous es van repartir: es tracta de l'Helena Ribes (2n C) i de l'Ismael Mulet (2n D)(...)
+ Veure l'article sencer
|
|
 |
EL CONTE ESCRIT PER ANGELA HERNÁNDEZ SEMIFINALISTA DE CONTES DEL MÓN
El conte escrit per l'alumna Angela Hernández, de 1r E ESO ha quedat Semifinalista del Concurs de "Contes del Món", en el qual participen alumnes de tot Catalunya
L'objectiu és donar a conèixer històries d'altres cultures, mitjançant la Llengua catalana.
Professora: Beatriu Moran
Conte: "Jennifer"
Cultura: Gitana.
Felicitats "Angi" |
|
 |
|