gencat

Tel.: 93 805 60 59 - 93 805 03 53

FAX: 804 07 53

Projectes:

Mediació Escolar (dades curs 2006/07)

Enguany hem introduït el servei de mediació escolar. El servei de mediació constitueix una acció educativa i preventiva davant dels conflictes. El servei s'ofereix a tots els membres de la comunitat educativa. L'equip de mediació reuneix les persones en conflicte i els explica que treballaran per canviar la situació.

Els protagonistes del conflicte decideixen per ells mateixos la manera de restablir la convivència. La participació és voluntària i allò que es diu és confidencial. L'equip de mediació està format per professors i alumnes que han rebut formació en temes de mediació.

• La mediació millora la convivència
  • La mediació afavoreix les relacions entre les persones
  • La mediació dóna autonomia
  • Quan sols no ens acabem de sortir d’un conflicte, podem demanar l’ajuda a un tercer.
  • Aquest tercer pot ser un mediador.

La mediació NO és una simple tècnica que s’ocupa de facilitar la desaparició dels conflictes en els centres educatius, ni tampoc un complement “light” del sistema disciplinari

A QUI VA ADREÇAT EL SERVEI?

• A qualsevol persona que tingui
  • un conflicte i el vulgui resoldre
  • per la via del diàleg.

A QUI HO HEM DEDEMANAR?

Als tutors i tutores, als mediadors i mediadores o a la coordinadora del servei.

MÉS INFORMACIÓ

MAC www.MAC-agrado.blogspot.com