Torna a la plana principal Correu electrònic
Presentació, dades, documents, projectes, activitats. Calendari escolar, de matriculació, festes, avaluacions ... Horaris, matriculació, beques, tràmits.
Departaments i àrees del currículum escolar
Treballs d'alumnes
Espai per a l'Associació de Mares i Pares d'alumnes

PROJECTE D'INNOVACIÓ EDUCATIVA : INVESTIGATE AROUND THE WORLD

El projecte Investigate around the world té com a finalitat introduir la metodologia CLIL per apropar la llengua anglesa als alumnes a partir del currículum comú de diverses àrees. Ens plantegem introduir la llengua anglesa en les àrees de ciències naturals, tecnologia i educació física.

Aquesta introducció segueix el progrés següent:

Curs 2006-2007:

Curs 2007-2008:

Curs 2008-2009:

Ciències naturals 1r ESO

Educació Física 2n ESO

Ciències Naturals 1r ESO
Educació Física 2n ESO
Tecnologia 3r ESO

CLIL és un mètode pegagògic que motiva els estudiants i permet que els professors enriqueixin el seu bagatge pedagògic. D'altra banda. l'anglès forma part cada vegada més del món científic, tecnològtic, cultural i econòmic i les noves generacions han d'estar preparades al màxim per afrontar aquest repte.