- ED HELPER
  Aquí trobaràs activitats per cada mes de l’any. Dintre de cada mes hi ha diferents festivitats i celebracions per tots els llocs del món.
  - THE HOLIDAY SPOY
  Al calendari “Holidays” tens diferents celebracions de tot el món distribuïdes per mesos. Només has de triar quina és la teva festa i trobaràs un munt de coses per fer (receptes, e-cards, textos, poemes, questionaris...)
  - BLACK DOG LOVES HOLIDAYS

Activitats per les festivitats més celebrades (Christmas, Halloween, Valentine’s Day...). Jocs amb paraules i imatges, acudits, puzzles, postals i moltes coses més!

- BILLY BEAR 4 KIDS
  Tria una celebració (brithday, New Year, Easter...) i trobaràs moltes activitats sobre el tema. Tens receptes de cuina, postals, jocs... tot el que necessitis per la teva festa!
  - THE YOUTH ONLINE CLUB

Per celebrar ocasions especials. Només has d’escollir quina vols celebrar i començar la festa. Invitacions, postals, jocs, receptes...

- ENGLISH ZONE - HOLIDAYS
  Activitats per tots els mesos de l’any i les seves celebracions. No deixis cap festa sense celebrar!
  - ISABEL’S ESL SITE
  Exercicis interactius sobre algunes festes i celebracions, i diferents temes culturals
  - BBC LEARNING ENGLISH
  - VISIT LONDON
  - BRITISH COUNCIL
  Each month we look in depth at different features of the culture of the United Kingdom.
  - BRITAIN EXPRESS
  - BRITANNIA
  Història de les Illes Britàniques
  - VISITBRITAIN
  Web molt completa des de la qual pots accedir a qualsevol ciutat del Regne Unit i veure fotos.
  - AVIEWONCITIES
  Hi ha 168 fotos de Londres amb descripcions fàcils d’entendre.
  - INFORMATION BRITAIN
  És la web oficial per trobar informació del Regne Unit. És molt completa.
  - WOODLANDS JUNIOR
  Si cliques sobre British Life and Culture trobaràs tota la informació referent a la cultura británica