Dictionaries
- WORDREFERENCE
  Diccionari multilíngüe gratuït en línea (castellà, anglès, francès...). Inclou foros on pots deixar els teus dubtes. També el pots descarregar a la barra d'eines d'Internet Explorer.
  - CAMBRIDGE DICTIONARY
  Per buscar la definició d’una paraula en anglès. També pots consultar a un diccionari d’idioms, phrasal verbs, i a diccionaris bilingües (French-English o Spanish-English).
  - YOUR DICTIONARY
  Diccionari d’anglès en línia i gratuït. Et dona definicions, thesaurus, spelling, pronunciació, sinònims i etimologia. Pots buscar les paraules alfabèticament o per temes. També t’ajuda a buscar llocs per traduir de moltes llengües.
  - LITTLE EXPLORERS
  A aquest diccionari il•lustrat English-Spanish tens les paraules organitzades per temes (buildings, food, music, verbs…). Tens un dibuix amb la paraula en anglès i en castellà. També pots buscar les paraules alfabèticament.
  - LOGOS
  Portal de traducció multilingüe. Quan busques una paraula et dona la traducció a multitud d’idiomes (view translations). A més a més t’ofereix una il•lustració i pots escoltar la paraula.
  - WORD CENTRAL

Diccionari i Thesaurus en anglès. Et proporciona la definició de la paraula que has buscat, la pronunciació, la funció, i fins i tot la etimologia i paraules que rimin. També pots escoltar la paraula si vols saber com sona.

- APPLIED LANGUAGE
  Traductor multilingüe en línia i gratuit. Només has de triar l’idioma d’origen i a quin idioma vols traduir, per exemple “English to Spanish”
  - THE INTERNET PICTURE DICTIONARY
  Diccionari il•lustrat. Pots buscar les paraules alfabèticament o per temes (animals, body parts, colors, fruits, numbers, school). Molt útil per estudiants d’anglès que estan començant. (anglès, castellà, francès, alemany i italià)
  - DACCO

Diccionari en línia anglès-català / català-anglès. Amb traduccions, exemples i notes d’ús.

- TRADUCTOR CATALÀ
  Servei de traducció automàtica de la Generalitat que permet traduir en línia texts curts i pàgines web. La traducció resultatnt és un esborrany que s’ha de revisar. Disponible en anglès, castellà, francès i alemany.
  - Activities for ESL Students
  Jocs de preguntes, tests, exercicis i jocs per ajudarte a aprendre anglès. Hi ha alguns tests bilingües.
  - PDICTIONARY
  Dictionari amb dibuixos, diferents idiomes.
  - SLANGSITE
  Dictionari de “slang terms”. Nivell avançat
  - URBAN DICTIONARY
  A Slang dictionary with “your” definitions.