Films
- MOVIE MAKER
and
Per fer la teva pròpia pel•lícula. Has d’anar triant, l’escenari, els personatges, afegir els diàlegs i la música, posar el nom de la peli i del director, i la pots enviar a qui vulguis. Pots afegir fins a tres escenes diferents.
videos

- ENGLISH TRAILERS
  Aquí pots veure trailers de diferents pel•lícules i fer activitats sobre el que has vist. Primer has de triar el trailer de la peli que vols veure i després triar el que vols fer al menú d’activitats (summary, cloze, quiz, script...).
  - ESL VIDEO
  A aquesta web pots veure diferents vídeos i fer activitats interactives per comprovar que has entès allò que has escoltat. Els vídeos estan organitzats per nivells (beginning, low intermediate, intermediate, high intermediate).
  - ZIMMER TWINS
  Si vols fer una pel•lícula animada només has de registrar-te a aquesta pàgina (és gratuit) i començar la teva creació a “Make A Movie”. “Help” al menú t’ajudarà si trobes alguna dificultat, però és realment fàcil fer un curt animat.
  - ESL cyber listening lab
  Per practicar el teu listening.