Games
- Popword

Joc per formar paraules en anglès. Has d'anar agafant les vocals i consonants que van baixant. Bona sort! Les lletres van baixant i tu has d’anar formant paraules en anglès. Vigila per que cada vegada van baixant més ràpid!

- Vocabulary games
  Jocs per aprendre vocabulari en anglès (match games, crosswords, hangman, wordsearch...)
  - Mots encreuats
  Si t’agraden els mots encreuats aquí en tens molts per fer en línia. Hi ha de molt senzills, però també de més complicats.
  - Activities for els students
  Mots encreuats que t’ajudaran a aprendre anglès. Estan organitzats en dos nivells: easy i not so easy.
  - Esl-lounge student
  En aquesta pàgina hi ha jocs per practicar l’anglès. Hi ha hangman, crosswords, text reconstruction and wordsearch puzzles. En cada joc trobaràs diferents categories.
  - Qtoro
  Aquí tens un trivial on line (joc de preguntes que t’ofereix 3 respostes per triar). Tens 20 segons per contestar cada pregunta i si les encertes aniràs sumant punts. També pots triar els temes de les preguntes.
  - Bigbot

Has de clicar en el sinònim o antònim de cada paraula i apuntar be per alimentar BIGbot!

- Merrian webster
  - English 4the World
  Nivell fàcil
  - Wordsearch
  Hi ha moltes sopes d’infinitat de temes
  - Manythings
  Hi trobaràs diferents anagrames
  - LanguageGames
  Wordsearch crosswords and hangman
  - Englishonline
  Jocs de llenguatge per jugar online. Ho ha de nivell bàsic, intermedi i avançat.
  - Binternet
  Hi ha gran varietat de jocs de diferents àrees temàtiques de tots els nivells
  - BBC Games
  Jocs interactius. Divertit
  - Funschool
  Jocs i activitats interactius.